♥ نگار ♥
ده سال پیش تو یك فیلم هـــندی دیدم ...
آمیتاباچان از كـُــما و تخت آی سی یو بلند شد .
سوار موتور پــرشی شد ..
بارون هم می اومـــد
رفت و سی چهل نفر رو لــــت و پــار كـــرد
و عشقشو نجـــات داد .
از اون به بعد مسیر زندگـــیم عوض شد
♥ نگار ♥
ﺩﯾﺸﺐ ﺳﻮﺍﺭ ﭘﻮﺭﺷﻪ ﺑﻮﺩﻡ
ﺩﺍﺷﺘﻢ ﯾﻪ ﺍﻫﻨﮓ ﮔﻮﺵ ﻣﯿﺪﺍﺩﻡ
ﯾﻬﻮ ﯾﮑﯽ ﭘﺮﯾﺪ ﺟﻠﻮﯼ ﻣﺎﺷﯿﻦ
.
.
.
.
.
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺗﺮﻣﺰ ﺯﺩﻡ
ﻟﺤﺎﻓﻢ ﭘﺎﺭﻩ ﺷﺪ
♥ نگار ♥
ﻣﺤﺒﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺁﺑﺸﺎﺭ ﺑﯿﺎﻣﻮﺯ ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﺳﻘﻮﻁ ﮐﺮﺩ
ﺍﻣﺎ
.
.
.
.
.
ﺣﺎﻻ ﺍﻣﺎ ﺷﻮ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ
ﻭﻟﻲ ﺗﻮ ﺣﺎﻻ ﺑﯿﺎﻣﻮﺯ ﮐﺎﺭﯾﺖ ﻧﺒﺎﺷﻪ
♥ نگار ♥
شادی یعنی
.
.
.
.
.
.
.
.
.
با عشقت بری استخر
از پشت بغلت کنه
دست لای موهات بیاره
آروم در گوشت بگه
دوای درد منی مال خودمی
میخامت تا ابد عشقم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
كه البته كار به همین آسونیا هم نیست
١-استخر كو؟
٢-عشقم كجا بود؟
٣-دردم كجا بود.
٤- حالا همه اینا هم بود چرا كاری كنیم كه اسلام در خطر بیفته.
♥ نگار ♥
عجب هوای باحالی شده امروز...
جون میده برا موج سواری توی سواحل کالیفرنیای جنوبی!
البته ما که تا حالا اونجا نرفتیم!
موج سواری هم که بلد نیستیم!
کلا" دریا هم که تا حالا از نزدیک ندیدیم!
هیچی دیگه روز خوبی داشته باشید.
فقط خواستم بگم هوا خیلی خوبه!