اصن درستش هم همینه...
دقیقا
میترسم تیم والیبالمونم به همین سرنوشت دچار شه شاید دیگه هیچ تیمی نتونه مثل اعضایه این تیم فعلی با هم مچ بشن ......
خدانکنه
خسته نباشی
ممنون