یافتن پست: #می

محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
... این راه به کجا مرا فرا میخواند!

1 دیدگاه  •   •   •  1393/06/20 - 17:55
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یادم نمی آید دقیقا کی بود !؟
یک روز صبح از خواب بیدار شدم و دیدم
افتاده ام در این دنیـــــــــــــــــا....!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/20 - 17:54
+5
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﺍﺯ ﺳﻔﺮ ﺳﻪ ﺭﻭﺯﻩ ﺧﺎﺭﺝ ﺍﺯ
ﮐﺸﻮﺭ :
ﻣــــﺎﯼ ﮔـــﺎﺩ !
ﻭﺍﺍﺍﯼ ﺧﻴﻠﯽ ﻫَـــﭙﻲ ﺍﻡ !
ﭼﻄﻮﺭﯼ ﻣﺎﯼ ﻓﺮﻧﺪِ ﻣﻦ ! ﮐﻠﯽ ﻣﻴﺴﺖ ﮐﺮﺩﻩ
ﺑﻮﺩﻡ ! ﺧﺪﺍﺭﻭ
ﺗﻨﮑﺲ،ﻫﻤﻪ
ﭼﯽ ﺍﻭﮐﻴﻪ !!
ﻭﺍﺍﺍﯼ ﺩَﺩﯼ ﻭ ﻣﺎﻣﯽ ﺭﻭ ﺑﺒﻴﻦ !
ﻭﺍﺍﺍﺍﻭﻭﻭﻭ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﭼﻘﺪﺭ ﭼﻨﺞ ﺷﺪﻩ !
ﺁﺁﺁﺁﺥ ﮐﺒﺎﺏِ ﺍﻳﺮﻭﻭﻭﻧﯽ ﺑﺎ ﺗﻮﻣﻴﺘﻮ !
ﺳﺎﺭﯼ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺗﻮﻣﻴﺘﻮ ﭼﯽ ﻣﻴﮕﻴﻦ ؟ !
ﻭﺍﯼ ﺍﺻﻼ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻢ ﺍﺳﭙﯿﮏ ﮐﻨﻢ !!!!!!!!
ﺍﻳﻨﺎﺭﻭﺍﮔـﻪ ﺩﻳﺪﻳﻦ ، ﺑﺎ ﺗﺮﻳﻠﻰ ﺯﻳﺮﺷﻮﻥ ﻛﻨﻴﻥ
دیدگاه  •   •   •  1393/06/20 - 17:52
+2
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
زنــان قـــوی
دردهـــای خـــود را مــــانند کفـــش پـــاشنه بلــند می پوشـــند ؛
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مـــهم نیـــست چـــقدر اذیتـــ میـــشونـــد ،
شــمافقـــط زیبــایی آنــهارا می بینید ...
دیدگاه  •   •   •  1393/06/20 - 17:47
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﻟــــﻢ ﺭﻗــــﺺ ﻧﻤـــﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ...

ﻫﯽ ﺩﻧـــــﯿﺎ ...

ﺗﻤﺎﻣــــــــــــــﺶ ﮐﻦ !!!

ﻭﮔﺮﻧــــــــــﻪ ﺳـﺎﺯﺕ ﺭﺍ ﻣﯿـــﺸﮑﻨﻢ ﺍﯾﻨﺒﺎﺭ ...
اعصاب مصاب ندارم یهو دیدی یه کتک هم خوردی....خو کثافط یه آهنگ شاد اجرا کننننننننن!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/20 - 17:46
+3
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
پسرا سه جا از دخترا کم میارن :
.
.
.
.
.
.
.
.
۱ – نمره گرفتن از استاد
۲ – لایک گرفتن تو فیسبوک
۳ – تاکسی گرفتن تو خیابون
دیدگاه  •   •   •  1393/06/20 - 17:32
+2
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی

یه هندونه رو ازبالای برج میلادمیندازن پایین


میره ومیره


این بالا چقدسرده:|



عجب Viewی داره شهر ازینجا :|


آهان هندونه،میره و میره


برج میلاد هم بلنده ها :|


لامصب خیلی بلنده!!


عـه!بچه ها سوراخ اوزون دیده میشه ازینجا :|


هندونه همچنان میره و میره


بی صاحاب چقد بلنده :|


تو کجا میای خدایی؟ :|


هندونه میره و میره و یه عده فضولم دنبالش :|


خلاصه میره و میره


چقد بلنده وامونده :|


ایستادید نگا میکنید تا برسه و ب[!]؟؟ :|


کمک نمیکنید؟ :|


پس آرمان های امام چی میشه؟ :|


عه!!هندونه رو یادم رف،میره و میره


و همچنان هم داره میره ومیره بی صاحاب


کلا آدم پیگیری هستی نه



! ! ! !


ترکید :|
راحت شدی؟
حالا برو


2 دیدگاه  •   •   •  1393/06/20 - 17:28
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺳﺮ ﺳﻔﺮﻩ ﺷﺎﻡ ﺑﻮﺩﯾﻢ ﺑﺮﺍ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﺱ ﺍﻭﻣﺪ ﮔﻔﺖ : ﭘﺴﺮ ﺑﺨﻮﻥ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﭼﯽ ﻧﻮﺷﺘﻪ :ﻣﻨﻢ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺧﻮﺩﻡ ﻭ ﻟﻮﺱ ﮐﻨﻢ ﮔﻔﺘﻢ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺳﺮﺭﺍﻫﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﻣﯿﺎﯼ ﯾﻪ ﻣﺎﯼ ﺑﯿﺒﯽ ﻫﻢ ﺑﺮﺍ ﺑﭽﻪ ﺑﮕﯿﺮ ﺑﻮﺱ ﺑﻮﺱ ﻋﺎﻗﺎ ﺗﺎ ﻣﺎ ﺍﯾﻨﻮ ﮔﻔﺘﯿﻢ ﻣﺎﻣﺎﻧﻤﻮﻥ ﺑﺎ ﮐﻔﮕﯿﺮ ﮐﻮﺑﯿﺪ ﺗﻮ ﺻﻮﺭﺕ ﺑﺎﺑﺎﻫﻪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﻡ ﻧﺎﻣﺮﺩﯼ ﻧﮑﺮﺩ ﺩﯾﺴﻪ ﺑﺮﻧﺞ ﮐﻮﺑﯿﺪ ﺗﻮ ﺳﺮﻩ ﻧﻨﻬﻪ ﯾﻌﻨﯽ ﯾﻪ ﺩﻋﻮﺍﯾﯽ ﺭﺍﻩ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﮐﻪ ﻧﮕﻮ ﻭﻧﭙﺮﺱ ﺑﻌﺪ ﭘﺎﺷﺪ ﺭﻓﺖ ﻋﯿﻨﮑﺸﻮ ﺑﯿﺎﺭﻩ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻃﺮﻓﻪ ﺑﺨﻮﻧﻪ ﺑﺒﯿﻨﻪ ﮐﯽ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ ﻣﻨﻢ ﻓﺮﺍﺭ ﮐﺮﺩﻡ ﺍﻻﻥ ﺗﻮ ﭘﺎﺭﮐﻢ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ ﭘﺴﺖ ﻣﯿﺰﺍﺭﻡ ﻋﺠﺐ ﻫﻮﺍﯾﻪ ﻧﺎﺯﯾﻪ ﺟﺎﺗﻮﻥ ﺧﺎﻟﯽ (((((
دیدگاه  •   •   •  1393/06/20 - 17:27
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/20 - 17:24
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چقدر خوبه وقتی با عشقت قهر می کنی..

برخلاف میلت میگی دیگه دوست ندارم نمیخوامت

بعداین جمله رو بشنوی :

غلط کردی چه بخوای چه نخوای مال منی!!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/20 - 17:16
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ