یافتن پست: #می

محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
پریوده!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.نمکو میگم
نمکای جدیدی که تولید میشه پر از یوده(((:
واسه بدن و تیرویید خیلی مفیده
البته واسه شما که فکرت خرابه باید اسید سیتریک تزریق بشه تو مغزت(:
دیدگاه  •   •   •  1393/06/20 - 16:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/20 - 16:57
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/20 - 16:54
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/20 - 16:53
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/20 - 16:51
+2
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
ﯾﮑﯽ ﻧﻮﻥِ ﺧﻮﺷﮕﻠﯿﺶ ﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ...
ﯾﮑﯽ ﻧﻮﻥِ ﺑﺎﺯﻭ ...
ﯾﮑﯽ ﻧﻮﻥِ ﻋﻘﻞ ﻭ ﻫﻮﺵ ...
.
.
.
.
ﻣﻨﻢ ﮐﻪ ﻧﻮﻥ ﻭ ﻣﺎﺳﺘَـﻤـﻮ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ |:
بفرمائيد نون و ماست...
دیدگاه  •   •   •  1393/06/20 - 16:05
+4
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
یه شب تو تاریکی قلیون میکشیدم
یه دفعه یه جن اومد جلوم ایستاد
گفتم بسم الله ..
نرفت !
بلندتر گفتم بسم الله .. بازم نرفت
یه دفعه بهم گفت : اگه کل قران هم بخونی فایده نداره ،، من جن نیستم ، باباتم توله سّگ !!
دیدگاه  •   •   •  1393/06/20 - 16:04
+4
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
صبح رفتم واسه صبحانه پنیر بگیرم
به فروشنده میگم اندازه 2 هزار تومن پنیر می خوام
یه تیکه کوچولو گذاشت رو ترازو، گذاشتم دهنم ،گفتم بدک نیستش از همین بدین
برگشته میگه : همین بود دیگه خوردیش :|
1 دیدگاه  •   •   •  1393/06/20 - 16:03
+2
محمد حسن کاظمی
محمد حسن کاظمی
ﻫﯿﭻ ﻟﺬﺗﯽ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺲ ﮐﻪ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ اتاقت ﺑﻪ ﺣﯿﺎﻁ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﻪ ﺩﯾﺪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻻﻣﺼﺒﺎ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺍﺯ ﭘﺎﺭﮎ ﺩﻭﺑﻞ ﺧﻨﺪﻩ ﺩﺍﺭ ﺗره :))))
دیدگاه  •   •   •  1393/06/20 - 16:01
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ساعت ۸ صبح همراه اول میخواد میلیونرم کنه !!!!
...
ساعت ۱۰ بانک پارسیان با اصرار میخواد یه لکسوس بهم بده !!!
...
ساعت ۱۲ بانک پاسارگاد میگه بیا یه آپارتمان تو شمال تهران بهت بدیم!!!!
...
ساعت ۲ برنج آوازه اس داده که ۲۵۰ میلیون بهت بدم واست کافیه دادا ؟؟!!!؟
...
ساعت ۴ رب یک و یک گفت بیا یه سفر دور دنیا ببرمت حالشو ببری !!!!
...
ساعت ۶ دنت تصمیم گرفته ۳ تا از آرزو های بزرگ منو برآورده کنه
...
ساعت۷ هم که از سر کار تعطیل میشم بی اعتنابه اس های رگباری همراه اول که التماسم میکنه داداش بیا یه ۲۰ میلیون همینجوری بهت بدم !! دست میکنم تو جیبم ببینم کرایه تاکسی تا خونمو دارم یا نه !!!
بعد که میبینم ندارم راهمو میکشمو پیاده میرم خونه!!!!!
اینجور آدم قانع و چشم و دل سیریم من به مولا !!!!!!
وگرنه واسه ما که ریخته :|
دیدگاه  •   •   •  1393/06/20 - 15:41
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ