یافتن پست: #می

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



مـن اگـر عـاشـقانه مـی نـویسم
نـه عـاشـقـم ، نـه مـعشوقِ کـسی !
فـقـط مـی نـویسم تـا عـشق یـاد قـلبم بـمانـد ...
در ایــن ژرفـای دل کنـدن هـا و عـادت هـا و هــوس ها
فقـط تمـرین آدم بـودن میکنم !
هـمیــن ...



دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 20:23
+2
 وطنمان را بهتر بشناسیم
کشوری است با ۲۰میلیون فقیر
۷ میلیون بیکار…
۴ میلیون معتاد…
۳ میلیون زن تن فروش
۱۴ میلیون بیمار روانى
۶۰۰ هزار کودک کارگر
یک و نیم میلیون محروم از تحصیل
۱۸۰ هزار نابغه فرارى
۴۰ هزار بیمار ایدزی
سن بزهکاری زیر ۱۰ سال
کف سنی فحشا ۱۴ سال
و کف سنی اعتیاد ۱۳ سال
این ویرانه …
ایران است…
وطن من و توست…
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 20:21
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 20:12
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 20:11
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1393/06/11 - 20:10]
2 دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 20:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 20:08
+2
5 دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 20:07
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو یخچال ما تنها ظرفی که صادقه ظرف پنیره . . . والا . . .
در قابلمه رو بر میداریم توش خیاره
ظرف حلوا شکری رو باز میکنیم توش پیاز داغه
شیشه مربا رو باز میکنیم توش رب گوجس
بطری نوشابه رو باز میکنی توش عرق نعناس
بد زمونه ای شده بــــد
2 دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 20:05
+3
فریــآכ بــــی صــכآ
فریــآכ بــــی صــכآ
4 دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 20:03
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من آخرش با یخچال ازدواج می کنم! :x
وقتی خوشحالی میری در یخچالو وا میکنی! :D
وقتی ناراحتی میری در یخچالو وا میکنی! :(
وقتی کسلی میری در یخچالو وا میکنی! :|
داری با تلفن حرف میزنی میری در یخچالو وا میکنی! :|
… وقتی نمیدونی چته! میری در یخچال و وا میکنی! :|
آخه موجود اینقدر سنگ صبور؟ اینقدر محترم؟ اینقدر با حوصله ؟ اینقدر با شخصیت ؟
دیدگاه  •   •   •  1393/06/11 - 20:02
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ