یافتن پست: #نیست

babak
babak
از کسانیکه مرا دوست دارند ممنونم ؛ آنان قلب مرا بزرگتر میکنند. از کسانیکه مرا ترک می کنند متشکرم ؛ آنان بمن می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست. از کسانیکه با من می مانند سپاسگزارم ؛ آنان به من معنای دوست واقعی را نشان می دهند (کوروش کبیر)
دیدگاه  •   •   •  1391/01/14 - 21:12
+1
مهسا
مهسا
مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم

با خیال او ولی تنهای تنها میروم

در جوابم شاید او حتی نگوید کیستی؟

شاید او حتی بگوید لایــق من نیستی !

مینویسم من که عمری با خیانت زیستم

گاهی از من یاد کن اکنون که دیگر نیستم ...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/14 - 18:50
+8
مهسا
مهسا
فراموش شدنی نیستند
آنان که با خط مهربانی
برقلبمان حک شدند
حتی اگر دورند ... !{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/14 - 18:36
+9
مهسا
مهسا
وقتی به عقب بر میگردی متوجه میشی که جای بعضیا الان که تو زندگیت خالی نیست هیچ ، اون موقع هم زیادی بوده.......
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/14 - 18:22
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کــیــا ایــنــو میــشــنــاســن؟
13 دیدگاه  •   •   •  1391/01/14 - 17:21
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از كتاب فروشی پرسیدند: «وضع كاسبی ات چه طور است؟»
كتاب فروش گفت: «خیلی بد، كسانی كه پول دارند، سواد ندارند و كسانی كه سواد دارند پول ندارند تا كتاب بخرند!
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/14 - 17:14
+4
چشم انداز..
چشم انداز..
در چشم آفتاب چو شبنم زیادی ام
چون زهر هر چه باشم اگر کم زیادی ام
بیهوده نیست که روی زمینم نهاده اند
بارم که روی شانه ی عالم زیادی ام
با شور و شوق میرسم و طرد میشوم
موجم.. به هر طرف که بیایم زیادی ام
همچون نفس غریب ترین آمدن مراست
تا میرسم به سینه، همان دم زیادی ام
جان مرا مگیر خدایا که بعد مرگ ،
در برزخ و بهشت و جهنم زیادی ام
قرآن به استخاره ورق خورد! کیستم؟!
بین برادران خودم هم زیادی ام!
آخرین ویرایش توسط cheshmandaz در [1391/01/14 - 17:12]
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/14 - 17:09
+5
mah3a
mah3a
هر کسی اگر بوی مرا بدهد "مــــــن" نمیشود

وهر مردی اگر "عطر " ‌تو را داشته باشد "تــــــو" نیست

ما بدجور همدیگر را گم کرده ایـــم.....!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/14 - 17:00
+4
Alireza
Alireza
اهل کاشانم
روزگارم بد نیست.
تکه نانی دارم،خرده هوشی ،سر سوزن ذوقی.
مادری دارم بهتر از برگ درخت.
دوستانی،بهتر از آب روان.
وخدای که در این نزدیکی است:
لای این شب بوها، پای آن کاج بلند.
روی آگاهی آب ،روی قانون گیاه.
من مسلمانم.
قبله ام یک گل سرخ.
جانمازم چشمه،مهرم نور.
دشت سجاده من.
من وضو با تپش پنجرها می گیرم.
در نمازم جریان دارد ماه،جریان داردطیف
سنگ از پشت نمازم پیداست:
همه ذرات نمازم متبلورشده است.
من نمازم را وقتی می خوانم
که اذانش را باد،گفته باشد سر گلدسته سرو.
من نمازم را پی «تکبیره الاحرام» علف می خوانم،
پی «قدقامت» موج.
کعبه ام بر لب آب،
کعبه ام زیر اقاقی هاست.
کعبه ام مثل نسیم، می رود باغ به باغ،می رود شهر به شهر
«حجرالا سود» من روشنی باغچه است.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/14 - 15:48
+5
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
rهیچ کس تنها نیست...

مشترک مورد نظر من,مشترک مورد نظر خیلی هاست...!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/14 - 15:41

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ