یافتن پست: #نیست

Alireza
Alireza
ادبیات واژه زن در تاریخچه تمدن بشریت (طنز)

سوءظن: در یونان باستان به صورت سوءزن آمده است – احساسی که خانمها نسبت به شوهرانشان دارند.

شوهر زن: زنی که شوهر خود را می زند – زن بی رحم – توصیه می شود با این زنان هیچگونه رابطه ای برقرار نشود.

شیر زن: شیر ماده – شیر وحشی – زنی با دندان ها و پنجه هایی شبیه به شیر که باید از او اطاعت شود.

ظنین : در متون تاریخی به صورت زنین آمده است – جمع مکسر زن – زنها.

کف زن: زن کار درست – خانمی که همه را در کف می گذارد.

گردن زن: زنی که گردن میزند – بی رحم ترین نوع زن – زن جلّاد.

مرزنگوش: کاربرد خاصی ندارد اما با توجه به ریشه تاریخی آن (مرد + زن + گوش) نتایج زیر برداشت می شود؛

- مردی که به حرف زنش گوش می کند.

- زنی که گوش مردش را می کشد.

- مردی که گوش زنش گوشواره می کند.

نازنین : مرد – (نا + زن + این / این یارو که زن نیست) – یک نوع فحش رکیک – عبارتی برای تحقیر جنس مؤنث.

همزن: زنی که حال همه ی مرد ها را به هم میزند.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 17:16
+6
payam65
payam65
عاشق بودن
همان است که بدانی دیگری کامل نیست
بتوانی بخشهای نا زیبا را ببینی
بر بخش هایی که دوست داری تاکید کنی
و شادمانه هردو را بپذیری
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 17:09
+3
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
وقتی می خواهمت و نیستی اتفاق تازه ای نمی افتد; فقط من ذره ذره آب می شوم!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 17:08
+4
payam65
payam65
عشق آن نیست که به هم خیره شویم
عشق ان است که هردو به یک سو بنگریم..............
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 17:06
+2
maryam
maryam
این تو نیستی
که مرا از یاد برده ای
این منم
که به یادم اجازه نمیدهم
حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند...
صحبت از فراموشی نیست....

صحبت از لیاقت است .... !
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 15:43
+4
Danial
Danial
امروز میخوایم از خواننده ای صحبت کنیم که شاید مورد علاقه خیلی ...از شما باشد . همه ما تا کنون به نانسی به صورت یه خواننده در ظاهر نگاه کرده ایم اما بیایید به باطن وی هم بنگریم . همون خواننده ای که در ایران طرفداران میلیونی رو مجذوب خودش کرده . پس از انتشار فیلم 300 که ایران و ایرانی رو در اون فیلم نسلی وحشی خطاب کرده بودند اینک این خواننده زن که از ملیت عرب هست در یک اقدام توهین آمیز و گستاخانه ایران و ایرانیان عزیز و تمدن ما رو زیر سوال برده در حالی که تاریخ و تمدن ما بهترین گواه در این زمینه می باشد . شاید این خانم نانسی فراموش کرده روزگاری را که پدرانشان دختران را زنده به گور می کردند و اگر کتب ایرانی و دانشمندان ایرانی و در واقع تمدن ایران زمین نبود همچنان آنگونه باقی میماندند . برای آگاهی بیشتر از این خانم بد نیست سری به سایت او بزنید و در صفحه اول سایت پیغامی را مشاهده می کنید که مطمئنا دل هر ایرانی را به درد خواهد آورد . اگر کسی از ایران قصد بازدید از سایت این خانم عرب زبان رو داشته باشه متوجه می شه که سایت بر ایرانیان قفل شده وهنگام ورود این پیام رو دریافت خواهید کرد :
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 15:35
+4
maryam
maryam
در Romantic
این که هر بار سرت با یکی گرم باشد دلیل بر ارزش ات نیست

آنقدر بی‌ ارزشی که خیلی‌ها اندازه تو هستند . . .
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 15:32
+6
maryam
maryam
در Romantic
درست است که نمی روی ، اما از آمدنت هم خبری نیست . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 15:26
+4
saeed
saeed
ﮐﻼﻫﮏ ﻫﺴﺘﻪ ﺍﻯ ، ﻧﺎﺑﻮﺩﯼ ۲۰۱۲،
ﺯﻟﺰﻟﻪ ،ﺳﯿﻞ ﻭ…
ﻫﯿﭽﮑﺪﺍﻡ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ۳ ﻋﺪﺩ ﻣﯿﺲ ﮐﺎﻝ
بابات ، ﺗﺮﺳﻨﺎﮎ ﻧﯿﺴﺖ !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 14:26
saeed
saeed
دنیای آدم برفی ها دنیای ساده ایست..
اگر برف بیاید هست..
اگر برف نیاید نیست..
مثل دنیای مــن..
اگر تــو باشی هستم..
اگر نباشی .....!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 13:32
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ