یافتن پست: #نیست

Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
نشستم....خسته شدم....دیگر قایق نمیسازم...پشت دریاها هر خبری که میخواهد باشد باشد....وقتی از تو خبری نیست....قایق میخواهم چه کار....مرا همین جزیره کوچک تنهایی هایم بس است......!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 00:57
+5
afsaneh heidari
afsaneh heidari
دل من غمگین است/غصه ام سنگین لست/گرچه بی همنفسم/زندگی شیرین است/شوق پروازی نیست/بال من خونین است/اشک غم باید ریخت/رسم دنیا این است{-60-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 00:02
+9
☺SAEED☻
☺SAEED☻
حقیقت چیزی نیست که نوشته می‌شود

آن چیزی است که سعی می‌شود پنهان بماند .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 00:01
+10
payam65
payam65
دوستان 5 شنبه آخر سال خیلیا دیگه تو سال جدید کنارمون نیستن خواهشن 1 دقیقه به احترام رفتگان سکوت کنیم
آخرین ویرایش توسط payam65 در [1390/12/25 - 23:44]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 23:43
+2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
سلام خدمت شما دوستان عزیز
شب همتون بخیر
ازتون تقاضا دارم به بروز رسانیه این گروه کمک کنید . خیلی پست ها کم شده
ممنونم ازتون
عیدتون پیشاپیش مبارک{-49-}{-41-}{-35-}{-23-}
18 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 23:20
+9
-1
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
همیشه به خاطر داشته باشید که دنیا هرگز مدیون شما نیست؛ زیرا قبل از شما نیز وجود داشته است.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 22:58
+8
ali rad
ali rad
مردان در مسیر عشق

به وسعت نا منتهی نامردند

گدایی عشق می کنند تا زمانی که به تسخیر قلب زن مطمئن نیستند؛

اما همین که مطمئن شدند...

نامردی را در حد مردانگی انجام دهند!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 21:16
+1
ali rad
ali rad
تبسم تلخم

با زاویه

تند

سخنانت

بی ارتباط

نیست!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 21:13
+2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
میگفتند:
سختی ها نمک زندگــــــی است.....
امّا چرا کسی نفهمید
"نمــــــک" برای من که خاطراتم زخمی است
شور نیست...
مزه "درد" میدهد...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 20:59
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
مرد جوانی نزد پدر خود رفت و به او گفت :
- می خواهم ازدواج کنم . پدر خوشحال شد و پرسید :

- نام دختر چیست ؟ مرد جوان گفت :

- نامش سامانتا است و در محله ما زندگی می کند . پدر ناراحت شد . صورت در هم کشید و گفت :

- من متاسفم به جهت این حرف که می زنم . اما تو نمی توانی با این دختر ازدواج کنی چون او خواهر توست . خواهش می کنم از این موضوع چیزی به مادرت نگو . مرد جوان نام سه دختر دیگر را آورد ولی جواب پدر برای هر کدام از آنها همین بود . با ناراحتی نزد مادر خود رفت و گفت :

- مادر من می خواهم ازدواج کنم اما نام هر دختری را می آورم پدر می گوید که او خواهر توست ! و نباید به تو بگویم . مادرش لبخند زد و گفت :

- نگران نباش پسرم . تو با هریک از این دخترها که خواستی می توانی ازدواج کنی . چون تو پسر او نیستی . . . !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 18:29
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ