یافتن پست: #نیست

ronak
ronak
سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست

گر در این خلوت بمیرم، هیچ کس آگاه نیست

من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی

این رفیق نیمه راهم گاه هست گاه نیست . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:25
+4
ramin
ramin
میدونی نهایت دوست داشتن کیه؟
وقتی همیشه به یاد کسی باشی که هیچوقت به یاد تو نیست {-60-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:13
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
خدایا...!!!

به من فهم و شعور بده که برای آنچه که تقدیرم نیست

اشک نریزم..!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 14:34
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
تلاش کنیم ندیده ها را ببینیم ، دیدن آنچه که همه می بینند هنر نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 14:24
+5
*vorojak*
*vorojak*
ای بابا چی بگم...!!{-2-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 12:41
+5
mah3a
mah3a
وقتی یه آدم میگه هیچکس منو دوست نداره ، منظورش از هیچکس یک نفر بیشتر نیست . . . همون یه نفری که واسه اون همـــه [!] !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 12:09
+4
mah3a
mah3a
تلاش کنیم ندیده ها را ببینیم ، دیدن آنچه که همه می بینند هنر نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 11:11
+2
sasan pool
sasan pool
{-59-}{-59-}{-59-}{-59-}{-59-}{-59-}{-59-}{-59-}{-59-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 10:09
+2
Behdad
Behdad
4 صبح
کسی نیست؟
هی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 04:13
+3
benyamin
benyamin
خدایا! من دلم قرصه! کسی غیر از تو با من نیست ; خیالت از زمین راحت ، که حتی روز ، روشن نیست! / کسی اینجا نمی بینه ، که دنیا زیر چشماته! ; یه عمره یادمون رفته ، زمین دارمکافاته / فراموشم شده گاهی ، که این پایین چه هاکردم! ; که روزی باید از اینجا ، بازم پیش تو برگردم! / خدایا وقت برگشتن ، یه کم با من مدارا کن ; شنیدم گرم آغوشت ، اگه میشه منم جا کن.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 02:17
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ