یافتن پست: #نیست

Behdad
Behdad
محبت به نامرد ، کردم بسی
محبت نشاید به هر نا کسی
تهی دستی و بی کسی درد نیست
که دردی چو دیدار نامرد نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 02:02
+3
benyamin
benyamin
اگه تو رودخونه بیفتی، یه قایق نجات هست. اگه تو چاه بیفتی، یه طناب هست ولی وقتی تو دام عشق افتادی هیچ امیدی نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:44
+3
payam65
payam65
حسین پناهی:پشت این پنجره ها به جز هیچه بزرگ هیچی نیست................
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:42
+3
Behdad
Behdad
دیگر هیچ چیز مشترکی بین ما نیست
تنها آسمانمان یکیست . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:29
+5
Behdad
Behdad
این سفارشی زدم!!!!!!!!!!!

این که هر بار سرت با یکی گرم باشد دلیل بر ارزش ات نیست
آنقدر بی‌ ارزشی که خیلی‌ها اندازه تو هستند . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:20
+5
مهسا
مهسا
تا آخر عمرت هم اگه تنها موندی مهم نیست !!!

فقط نذار به جایی برسی؛

که تو آغوش کسی با یاد کس دیگه ای بخوابی...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:20
+8
Behdad
Behdad
محبت به نامرد ، کردم بسی / محبت نشاید به هر نا کسی
تهی دستی و بی کسی درد نیست / که دردی چو دیدار نامرد نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:10
+4
Behdad
Behdad
همیشه سکوتم به معنای پیروزی نیست ، گاهی سکوت میکنم تا بفهمی چه بی صدا باختی . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:58
+5
مهسا
مهسا
دلیل تنهایی مان اینست ای دوست ، دلمان پیش کسی است که حواسش پیش ما نیست و حواسمان پیش کسی است که دلش پیش ما نیست
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:58
+7
payam65
payam65
تمام دنیای منی اما.........................................به دنیا اعتباری نیست{-30-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:39
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ