یافتن پست: #نیست

☺SAEED☻
☺SAEED☻
بهترین لحظه زمانیست که فکر میکنی فراموشت کردم امّا ناگهان اس ام اسی میرسه که فکر میکنی منم اما بد میبینی ایرانسل بوده!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 20:31
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
در زمین عشقی نیست که زمینت نزند،
آسمان را دریاب .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 20:03
+7
مهسا
مهسا
تو چه دانی که پس هر نگه ساده ی من،

چه جنونی،چه نیازی،چه غمی است؟

یا نگاه تو، که پر عصمت و ناز، چه عذاب و ستمی است؟

دردم این نیست،ولی

دردم این است که من بی تو دگر

از جهان دورم و بی خویشتنم

پوپکم،آهوکم!

تا جنون فاصله ای نیست ازین جا که منم!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:56
+6
ramin
ramin
همیشه روزهایی هست که، انسان در آن، کسانی را که دوست می داشته است، بیگانه می یابد
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:51
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
سلامتی اون پسری که با عشق و علاقه قشنگ‌ترین جمله‌ها رو روي والش می‌نویسه، اما چون دختر نیست 3 یا 4 تا لایک بیشر نمی‌خوره ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:48
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
وحشت از عشق که نه ، ترسم از فاصله هاست
وحشت از غصه که نه ، ترس من خاتمه هاست
ترس بیهوده ندارم ، صحبت از خاطره هاست
صحبت از کشتن ناخواسته ی عاطفه هاست
کوله باریست پر از هیچ که بر شانه ماست
گله از دست کسی نیست مقصر دل دیوانه ماست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:46
+9
milad
milad
یک عمر قفس بست مسیر نفسم را / حالا که دری هست مرا بال و پری نیست /

حالا که مقدر شده آرام بگیرم / سیلاب مرا برده و از من اثری نیست /

بگذار که درها همگی بسته بمانند / وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:34
+5
mitra
mitra
در ساحلی می نشینم که قرار هر روزمان بود

همینجا ... همین ساعت...

من آمده ام اما تو نیستی...

"یادم تو را فراموش..."
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:19
+7
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
بوسه وقتی داغ باشد دل بریدن مشکل است

در دل آتش که باشی پرکشیدن مشکل است

گرچه من آغاز کردم این جدایی را ولی

جام زهری را به میل خود چشیدن مشکل است

دل بریدن از رفیقت گرچه کاری ساده نیست

حال او را از رقیبانت شنییدن مشکل است

سیب تا وقتی که در شاخه بماند می رسد

وقتی از اصلت جدا باشی رسیدن مشکل است

مثل آن جاشو که لنجش سمت طوفان می رود

تا پر از دل شوره هستم آرمیدن مشکل است

هم چو مرغی در قفس باشد دلت بی بال و پر

با چنین حالی که دل دارد تپیدن مشکل است

هر چه کردم تا بگویم حرف آخر را نشد

نقش ناقص را که می ماند کشیدن مشکل است



شاعر : مرتضی جهانگیری اکبری
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 19:07
+10
ramin
ramin
مرگ آخرین نقطه پرواز پرستو ها نیست مرگ هم حادثه است مثل افتادن برگ که بدانیم پس از خواب زمستانی خاک نفس سبزبهاری جاریست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 18:53
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ