☺SAEED☻
به یه نفر میگن سه تا میوه نام ببرکه با سین شروع بشه میگه: سیب، سیر، سحر! میگن: سحر که میوه نیست؟! میگه: نمیدونی چه هلوییه!
milad
محبت به نامرد ، کردم بسی / محبت نشاید به هر نا کسی
تهی دستی و بی کسی درد نیست / که دردی چو دیدار نامرد نیست
maryam
یادمان باشد حرفی نزنیم که به کسی بر بخورد
نگاهی نکنیم که دل کسی بلرزد
خطی ننویسیم که آزار دهد کسی را
یادمان باشد که روز و روزگار خوش است وتنها دل ما دل نیست
*elnaz* *
خدایا از تو معجزه میخواهم معجزه ای بزرگ در حد خدابودنت تو خود بهتر میدانی ، معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند.... ناامید نیستم ...فقط دلتنگم.....
milad
به سلامتی اون دلی که هزار بار شکست ولی هنوزم شکستن بلد نیست . . .
benyamin
((((بووووووم))))
*
*
*
*
*
*
سال نو نیست ها !
*
*
*
*
نارنجک تو آتیش ترکید ! امیدوارم غصه هات توی آتیش چهارشنبه سوری ب[!]..........

1390/12/24 - 18:52