یافتن پست: #نیست

☺SAEED☻
☺SAEED☻
به یه نفر میگن سه تا میوه نام ببرکه با سین شروع بشه میگه: سیب، سیر، سحر! میگن: سحر که میوه نیست؟! میگه: نمیدونی چه هلوییه!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 18:45
+5
milad
milad
محبت به نامرد ، کردم بسی / محبت نشاید به هر نا کسی

تهی دستی و بی کسی درد نیست / که دردی چو دیدار نامرد نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 17:03
+4
maryam
maryam
یادمان باشد حرفی نزنیم که به کسی بر بخورد



نگاهی نکنیم که دل کسی بلرزد



خطی ننویسیم که آزار دهد کسی را



یادمان باشد که روز و روزگار خوش است وتنها دل ما دل نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 16:18
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
خدایا از تو معجزه میخواهم معجزه ای بزرگ در حد خدابودنت تو خود بهتر میدانی ، معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند.... ناامید نیستم ...فقط دلتنگم.....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 16:17
+1
مهسا
مهسا
چندیست ز یاران قدیمی خبری نیست

ازآن همه خوبی ومحبت اثری نیست

چشمم به در و گوش به گوشی و دلم تنگ

در کوچه تنهایی ما رهگذری نیست . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 15:34
+4
ronak
ronak
شبها به پهلو می خوابم و پاهایم را در شکمم جمع می کنم
جنین گونه تا شاید فردای آن شب در آغوش تو متولد شود
ولی افسوس که سالهاست
من جنین گونه می خوابم
و از میلادی خبری نیست...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 15:18
+3
مهسا
مهسا
تبــــ کـــرده ام

داغ داغ داغ

بازار دیوانگــی ام…

هرچندکسی نمیبیند

امـا گه گـدار ازایـن خیابانها رد شــدن بـدنیستــ

شاید کسی ورود ممنــوع چشمــهایش

زیربــاران پاکــ شـده باشد!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 14:50
+3
milad
milad
به سلامتی اون دلی که هزار بار شکست ولی هنوزم شکستن بلد نیست . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 14:31
+2
Behdad
Behdad
آخرین ویرایش توسط BEHDAD در [1390/12/24 - 12:01]
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 11:57
+5
benyamin
benyamin
((((بووووووم))))

*

*

*

*

*

*

سال نو نیست ها !

*

*

*

*

نارنجک تو آتیش ترکید ! امیدوارم غصه هات توی آتیش چهارشنبه سوری ب[!]..........
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 10:25
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ