یافتن پست: #نیست

مهسا
مهسا
می گویند زمان طلاست ....
اما من چشیدم ؛
دروغ می گویند !
زمان آتش است ،
گذرا نیست ....
ثانیه به ثانیه اش
می سوزاند !
وتا به شعله ات نكشد
نمی گذرد ... !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 18:33
+3
ronak
ronak
تو نیستی
حالا چه فرقی می کند
فاصله
یک راه ِ شیری باشد یا یک لبخند!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:52
+6
mitra
mitra
بی حوصله ام !
دست خودم نیست ...
کمی دلتنگ فردایم !
فردایی که
تو می آیی ؛
... شاید
من نباشم ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:52
+4
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
آنقدر مرا از رفتنت نترسان


قرار نیست همیشه بمانیم


روزی همه رفتنی اند


ماندن به پای کسی معرفت میخواهد نه بهانه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:51
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
بوی غربت میدهم اما غریبه نیستم اگر چه می دانی که در غریبی زیستم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:39
+9
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
به سلامتی* اون پسری که وقتی* تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته
بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی*
انگشت کوچیکهٔ عشقم هم نیستی ...
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:10
+5
maryam
maryam
ای کاش میفهمیدی ...!!!!!


آنکه برای بدست آوردن عشق و محبت

تنش را به تو می سپارد

فاحشه نیست... !!!

و آنکه برای به دنبال کشاندن تو

تنش را از تو دریغ می دارد

باکره نیست....!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 15:04
+2
maryam
maryam
روی خط قلب من ... !!

امواجی است

که حتی پیشرفته ترین دستگاههای دنیا

قادر به نشان دادن آن نیستند

امواجی

به نام احساس ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:54
+2
*vorojak*
*vorojak*
من گشنمه هیچکس هم خونه نیست غذا هم نداریم....{-38-}
چیکا کنم؟؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 14:06
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
وقت هایی هست که دلم جز به بودنت رضایت نمی دهد...
حالا من از کجا "تو" بیاورم؟؟
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 13:50
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ