ronak
تو نیستی
حالا چه فرقی می کند
فاصله
یک راه ِ شیری باشد یا یک لبخند!
mitra
بی حوصله ام !
دست خودم نیست ...
کمی دلتنگ فردایم !
فردایی که
تو می آیی ؛
... شاید
من نباشم ...
علـــــــــــــــــی
آنقدر مرا از رفتنت نترسان
قرار نیست همیشه بمانیم
روزی همه رفتنی اند
ماندن به پای کسی معرفت میخواهد نه بهانه
علـــــــــــــــــی
به سلامتی* اون پسری که وقتی* تو خیابون نگاهش به یه دختر ناز و خوشگل میفته
بازم سرشو میندازه پایین و زیر لب میگه: اگه آخرشم باشی*
انگشت کوچیکهٔ عشقم هم نیستی ...
maryam
ای کاش میفهمیدی ...!!!!!
آنکه برای بدست آوردن عشق و محبت
تنش را به تو می سپارد
فاحشه نیست... !!!
و آنکه برای به دنبال کشاندن تو
تنش را از تو دریغ می دارد
باکره نیست....!!!
maryam
روی خط قلب من ... !!
امواجی است
که حتی پیشرفته ترین دستگاههای دنیا
قادر به نشان دادن آن نیستند
امواجی
به نام احساس ... !!!