یافتن پست: #نیست

مهسا
مهسا
تا حالا دقت کردین لذتی که در کشیدن چک هست در پاس کردن چک نیست ؟
.
. تا حالا دقت کردین با حال ترین لحظه دنیا خندوندن دوستاتون در حالی که دارن آب مینوشه
.
تا حالا دقت كردين لذتي که در پرت کردن شلوار گوشه اتاق هست, تو زدنش به چوب لباسي‎ ‎نيست !
{-36-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:35
+7
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
‫یه جایی باید دست آدما رو بکشی , نگهشون داری , صورتشون رو میون دستات محکم بگیری , یه تکون محکم بهشون بدیو بگی :
ببین
کُره بز
من دوسِت دارم , چرا نمی فهمی ؟!
آخه به چیت مینازی که داری اینجوری شلنگ تخته میندازی اُلاغ ؟!
... کی می تونه تو رو به اندازه من دوست داشته باشه لامصب ؟!
ولی میخوای بازم بری ؟!
باشه , برو به سلامت
برات آرزو می کنم یه روزی یه جایی تو زندگیت یاد این لحظه بیفتی ,یاد روزهایی که دنبالت دویدم و فرار کردی , روزهایی که گریه کردم و خندیدی , روزهایی که منو عشقمو به تمسخر گرفتی ...
آرزو میکنم یه جایی از زندگیت بدجوری منو کم داشته باشی
اون روز حالِ امروز منو میفهمی
حالا برو ببینم میتونی خوش باشی
اون روز حال و روزت دیدنیست .‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:53
+3
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
این روزها هیچ چیز سر جایش نیست!!

جزتو....بدجور جاگرفتی در دلم
15 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:17
+5
mah3a
mah3a
زرشک
مـا باده می زنیم و شمــا دست می زنی؟
ای شیخ! گوشه ها به من مست می زنی

مخمور و بی طهارت و لاقید و بی نماز...
هر طعنه ای که باشد از این دست،می زنی

ما را مزن که خود به خفا می زنی و گاه
یک بست نیز صورت اگر بست، می زنی

تـــا گشتِ محتسب برسد، از پی لگد-
حد نیز بهــر مست به پیوست می زنی

زیر قبای من به خدا جام باده نیست
بهر خدا ببین به کجا دست می زنی!

افراط باده نوشی مــــــا را به دل مگیر
توی سبــو هنوز کمی هست،می زنی؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 22:33
+8
mah3a
mah3a
فراموش کردنت کار سختی نیست!
کافی است دراز بکشم...
چشم هایم را ببندم...
و برای همیشه....
بــمیــــــــرم!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 22:12
+7
jalal
jalal
خیلی زیاد درگیر روزمرگی زندگی شده ایم. اما اگر کمی از بالاتر به زندگی نگاه کنیم زندگی فقط به اندازه نگاه کردن به این عکس طول می کشد. این مدت کم ارزش بغض و کینه و دشمنی با همدیگر را دارد؟ بهتر نیست از فرصت کم برای مهربانی با همدیگر استفاده کنیم؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 22:05
+7
Behdad
Behdad
دوست دختر دوستم یجا دیدم دوید سمتم خوشحالی کرد اروم گفت تابلو نکن! بعد یه پسره اومد جلو سلام علیک...
گفت دوست پسرم عشقمه....
بعد sms دادم یعنی چی؟ گفت مگه هرکی خونش tv داره سینما نیمره!!!!!!!!!!!!!

سلامتی همه با مراما با وفا ها
همه اونایی که حرف و عملشون یکیه
همه اونایی که گربه و گربه صفت نیستن
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 22:02
+7
Behdad
Behdad
میگن:
خیلی خودتو کوچیک و خسته نکن واسه کسی که نیست اونی که باید باشه!
خیلی خاکی نباش چون فکر میکنن زمینی م ی ش ا ش ن روت!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:44
+5
siavash
siavash
بی حوصله ام !
دست خودم نیست ...
کمی دلتنگ فردایم !
فردایی که
تو می آیی ؛
... شاید
من نباشم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:31
+4
مهسا
مهسا
من زنم، آزادم

هنوز نفس میکشم،

غریبه نیستم، نفس‌هایم را خفه نکنید،

بر سرم حجاب مالکیت ...نکشید،

عروسک نیستم...

طاقچه‌ای هم نیست که بر سر آن بنشینم که نگاهم کنید...

بازی‌های بی‌ محتوای زن و مرد تمام شد...

اگر پا به پا نمیایی‌...

دست به دستم نکن...

دوستم داشته باش برای آنچه که هستم،

نه آنچه که تو می خواهی‌.....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 21:19
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ