☺SAEED☻
برهنه ات میکنند تا بهتر شکسته شوی...نترس گردوی کوچک...
آنچه سیاه میشود روی تو نیست؛
دست آنهاست...
siavash
نـَـ ه . . چیزیم نیستـــ
هنوز هم بغض میکنم ،
فقط همان دلتنگی های چند روز ندیدنتـــ،،
چند ساله شده ! !
هنوز هم زندگی میکنم.. تو به فکر بچه هایتـــ باش . .
ronak
کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه "حالت چطوره؟" و تو جواب میدی "خوبم!" ، کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه: "میدونم خوب نیستی..."
☺SAEED☻
دخترم،
هیچ گاه هم آغوشی هایت را با عشق مقایسه نکن.
هیچ مردی در رختحواب نامهربان نیست...!!!
sasan pool
جواب سوالم تو باشی اگر
ز دنیا ندارم سوالی دگر
که من پاسخی چون تو میخواستم
مباد آرزویم ازین بیشتر
نشستم به بامی که بامیش نیست
شگفتا دلم میزند باز پر
نفسگیر گردیده آرامشم
خوشا بار دیگر هوای خطر
برآنست شب تا به خوابم کشد
بزن باز بر زخم من نیشتر
دلم جراتش قطرهای بیش نیست
تو ای عشق او را به دریا ببر
ronak
عشق چیز عجیبی نیست ، عزیز دلم ! همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم
sasan pool
همیشه افرادی هستند که تو را می آزارند با این حال همواره به دیگران اعتماد کن . فقط مواظب باش به کسی که تو را آزرده دوباره اعتماد نکنی
-به چیزی که گذشت غم مخور , به چیزی که پس از آن خواهد آمد لبخند بزن.
-هرگز وقتت را با کسی که حاضر نیست وقتش را با تو بگذراند مگذران
☺SAEED☻
وقتی به عقب بر میگردی متوجه میشی که جای بعضیا الان که تو زندگیت خالی نیست هیچ اون موقعشم زیادی بوده !!!
نه باور کن من از خوشحالیو شماها خندم میگیره و دارم خوشحالی میکنم...میخوای گریه کنم استقلال قهرمان شده خب دارم میخندم دیگه.!!!!به نظر شما کار عجیبیه؟؟
1390/12/26 - 00:06dava nakonin keyvan dada base milad toham bikhial ishala terakhtor aval mishe bashe. shoma jang nakonin
1390/12/26 - 00:11نه داش میلاد دعوا نمیکنیم فقط منو آقا میلاد داریم حرف میزنیم این امیدم میخواد ابراز وجود کنه برای همین بحث به حاشیه رفت.
1390/12/26 - 00:13zeshte dg base b khatere man milad keyvan bebosin hamo ashtii zooood bashin
1390/12/26 - 00:15ما آرزومونه فوتبال کشور پیشرفت کنه!!
1390/12/26 - 00:17 ( لايک توسط 1 کاربر )دعوا نداریم! داریم پیرامون یه موضوع میحرفیم!همین!
دعوا مال بچه هاست داداش میلاد!!
آخه ما فرق بین خوشحالی و مسخره کردن رو میدونیم!!!