یافتن پست: #هیچ

فکل مکل
فکل مکل
خب تو گروه کل کل دختر پسرا عضو شید دیگه اه{-13-}{-31-}{-40-}{-28-}{-10-}{-6-} [لینک]
9 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 18:59
+3
mah3a
mah3a
این دخترایی که با دوست پسرای دوستشون میرن بیرون و بعد از دو روز دل پسر رو میبرن
.
.
.
.
.

.
.
هیچی.
فقط خواستم بگم خیلی پستین.
از اعتماد دوستتون سو استفاده نکنین عوضیا!:-|
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 17:31
+5
reza
reza
هیچ ساعتی دقیق نیست


و هیچ چیز مال ِ خودِ آدم نیست ،


مگر همان چیزهایی که خیال می کند


دل بستگی هایی به آن دارد ،


بعد



یکی ... یکی


آن ها را از آدم میگیرند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 16:41
+3
reza
reza
به کجا می نگری!؟
زندگی ثانیه ایست!وسعت ثانیه را می فهمی!
هیچکس تنها نیست...
ما خدا را داریم...
می شود همچو نسیم،بال در بال پرستو،
بوسه بر قلب شقایق زد و زیست...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 16:36
+1
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
سلام دوستان خوب....دوستتون دارم اساسی...بی هیچ رو در بایستی{-41-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 16:13
+3
mah3a
mah3a
عمری شد دلتنگی ام...و باز امید دارم.
می دانی چشم انتظار فردا بودن یعنی چه؟
می دانی لذت طعم غروب یعنی چه؟
و باز روزهایی که نمی دانی می آیند یا هیچ وقت از راه نمی رسند...
من عادت کردم از دقایقم لذت ببرم،شاید فردایی نباشم.
ما جان می سپاریم و تو جان می کنی... این است فاصله ی ما تا رسیدن به خدا...
................
از همتون میخوام که این مطلبو به اشتراک بذارید و برای سلامتیشون دعا کنید.
با آرزوی سلامتی برای همه .
" الــــــــهی آمین "
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 15:17
+4
mitra
mitra
میان این همه فرض های به درد نخور دنیا،
فرض کن
تو هنوز
دوستم داری ...
و یکی از همین پنجشنبه ها
دلت برایم تنگ می شود ..
فرض کن
هیچ وقت نرفته ای،
و تمام این ساعت ها
که نبودی
شوخی کرده ای
فرض کن
دنیا هنوز به آدم های خیال پرداز وفادار است !!!
و تو
میان چند میلیارد احتمال موجود
همین پنج شنبه
دلت برای من تنگ می شود .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 14:47
+4
mina
mina
روزی انیشتین به چارلی چاپلین گفت :
می دانی آنچه که باعث شهرت تو شده چیست؟
"این است که تو حرفی نمیرنی و همه حرف تو را می فهمند"!

چارلی هم با خنده می گوید :
تو هم می دانی آنچه باعث شهرت تو شده چیست؟
"این است که تو با اینکه حرف میزنی، هیچکس حرفهایت را نمی فهمد"!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 14:34
+6
afsaneh heidari
afsaneh heidari
بــعضی زخمها رو باید درمان کنی تا بتونی به راهت ادامه بدی .... بــعضی زخمها ؛ باید باقی بمونه تا هیچوقت راهت رو گم نکنی ...
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 01:38
+9
سحر
سحر
اونی که مدعی بود عاشقته

هیچ غلطی نکرد

دیگه چه برسه به اونی که میگه فقط دوستیه ساده . . . . !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 01:20
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ