maryam
واسه شکستن یه دل فقط یه لحظه وقت میخوای ... اما واسه اینکه از دلش دربیاری شاید هیچ وقت فرصت نداشته باشی…
maryam
از چشم هیچ کسی نمی شود خواند که دوستتان دارد یا نه .... !
بس که برای نفر قبلی گریه کرده ، حالت چشمانش عوض شده
sasan pool
فرشتهها بی حجابند ،
برای پاک بودن
هیچ نیازی به پوشاندن نیست
حجب و حیا ذاتیست
mah3a
دنیای ما اندازه هم نیست من عاشق بارون و گیتارم من روزها تا ظهر می خوابم من هر شبُ تا صبح بیدارم
mah3a
گمونم افسرده شدم,
اصلا از اومدن عید خوشحال نیستم.
هیچ حسی بهش ندارم!:-(
saeed
باور کن!
حضور هیچکس در زندگی ما اتفاقی نیست
خداوند در هر حضوری جادویی نهان کرده است برای کمال ما ،
خوش آنروزی که دریابیم جادوی حضور یکدیگر را.
maryam
هیچ چیز بیشتر و بدتر از این...
مغز استخوان آدمو نمی سوزونه که...
اطرافیانت بهت بگن: اگه ...
دوستت داشت نمیرفت...!!!
mah3a
روزی انیشتین به چارلی چاپلین گفت :
می دانی آنچه که باعث شهرت تو شده چیست؟
"این است که تو حرفی نمیرنی و همه حرف تو را می فهمند"!
چارلی هم با خنده می گوید :
تو هم می دانی آنچه باعث شهرت تو شده چیست؟
"این است که تو با اینکه حرف میزنی، هیچکس حرفهایت را نمی فهمد"!