یافتن پست: #هیچ

maryam
maryam
واسه شکستن یه دل فقط یه لحظه وقت میخوای ... اما واسه اینکه از دلش دربیاری شاید هیچ وقت فرصت نداشته باشی…
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:30
+3
maryam
maryam
از چشم هیچ کسی نمی شود خواند که دوستتان دارد یا نه .... !

بس که برای نفر قبلی گریه کرده ، حالت چشمانش عوض شده
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:22
+2
sasan pool
sasan pool
هیچ انتظاری از کسی ندارم

و این نشان دهنده ی قدرت من نیست؛

مسئله، خستگی از اعتماد های شکسته است ...!! {-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:58
+1
sasan pool
sasan pool
بعد از آبان ماه تصمیم گرفتم دیگه کسی دوست نداشته باشم اون از خانواده اون هم از خیانت که به من شد .ولی درس های زیادی گرفتم که چون قیافه و پول نداری پس هیچی نداری.دیگه تصمیم گرفتم اشیا رو دوست داشته باشم و با اون ها ارتباط خوبی برقرار کنم.که اون هم این بی شعور ماشین من و برداشت رفت زیر خاور .چقدر این ماشین دوستش داشتم از همچیز که توی دنیا دارم بیشتر دوستش داشتم.دیگه شانس که من ندارم.ولی جالبه که خاور هم خسارت دید.{-18-}{-18-}{-18-}.این برای من خیلی جالب بود.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:51
+1
sasan pool
sasan pool
فرشته‌ها بی‌ حجابند ،

برای پاک بودن

هیچ نیازی به پوشاندن نیست

حجب و حیا ذاتیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:40
+1
mah3a
mah3a
دنیای ما اندازه هم نیست من عاشق بارون و گیتارم من روزها تا ظهر می خوابم من هر شبُ تا صبح بیدارم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:22
+3
mah3a
mah3a
گمونم افسرده شدم,
اصلا از اومدن عید خوشحال نیستم.
هیچ حسی بهش ندارم!:-(
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 17:28
+1
-2
saeed
saeed
باور کن!

حضور هیچکس در زندگی ما اتفاقی نیست

خداوند در هر حضوری جادویی نهان کرده است برای کمال ما ،

خوش آنروزی که دریابیم جادوی حضور یکدیگر را.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 17:24
+1
maryam
maryam
هیچ چیز بیشتر و بدتر از این...
مغز استخوان آدمو نمی سوزونه که...
اطرافیانت بهت بگن: اگه ...
دوستت داشت نمیرفت...!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 16:37
+1
mah3a
mah3a
روزی انیشتین به چارلی چاپلین گفت :
می دانی آنچه که باعث شهرت تو شده چیست؟
"این است که تو حرفی نمیرنی و همه حرف تو را می فهمند"!

چارلی هم با خنده می گوید :
تو هم می دانی آنچه باعث شهرت تو شده چیست؟
"این است که تو با اینکه حرف میزنی، هیچکس حرفهایت را نمی فهمد"!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 14:30
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ