یافتن پست: #وقتی

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
سه تا مرد داشتند در مورد امور تصادفی صحبت می کردند اولی : زنم داشت داستان دو شهر را می خواند که دو قلو زایید دومی : خیلی جالبه زن من هم سه تفنگدار را می خواند که سه قلو زایید سومی فریادی زد و گفت :خدای من ,من باید زود بروم خانه وقتی از او پرسیدند که چه اتفاقی افتاده گفت : وقتی داشتم از خانه می آمدم بیرون زنم علی بابا و چهل دزد را می خواند.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 22:15
amir ali
amir ali
آدما تا وقتی کوچیکن دوست دارن برای مادرشون هدیه بخرن اما پول ندارن.وقتی بزرگتر میشن ، پول دارن اما وقت ندارن.وقتی هم که پیر میشن ، پول دارن وقت هم دارن اما . . . مادر ندارن!...به سلامتی همه مادرای دنیا... پدرم ، تنها کسی است که باعث میشه بدون شک بفهمم فرشته ها هم میتوانند مرد باشند ! شرمنده می کند...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 21:38
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
سلام به یه دونه عشقم s_ilk ، خوش اومدی
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 16:31
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به دوستم زنگ زدم میگم ماشینم روشن نمیشه ! میگه وقتی استارت میزنی روشن نمیشه ؟

میگم پَ نَ پَ وقتی ازش خواهش میکنم روشن نمیشه !!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 15:37
+4
رضا
رضا
حالا که تموم شد،تو هم داری می ری مبادا که دست کسی رو بگیری خدایا نگاه کن دست تو چه وقتی پر از اشکم اما می خندم به سختی گلومو رها کن تو ای هق هق من می مردم برا اون،نبود عاشق من مبدا که عشقم تو قلبش بمیره می ترسم که دست کسی رو بگیره بگین کاری اینبار ازم بر نیومد بگین کم آوردم یا صبرم سر اومد بگین باز بیاد و به قلبم بشینه بگین جای اسمش هنوز نقطه چینه تو احساس من رو چه راحت ربودی اگر من شکستم مقصر تو بودی مگر منرو در حد مردن ندیدی؟ تو دلـخر نبودی،چـرا دل بـــــ[!]؟ دلم روز و شبها تو تنهایی سر کرد بگین که تموم دعاهاش اثر کرد بگین اونو دست خدامون سپردم بگین مقصر نبودم،ولی پاشو خودرم بگین خیلی وقته که صبرم سر اوم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 12:28
+1
ebrahim
ebrahim
«گوشی اچ تی سی، سونی اریکسون، جی ال ایکس، تبلت گالاکسی، آیفن یا نوکیا مدل 1100! چه فرقی می کند وقتی کسی نیست که منتظر تماسش باشی...!!!‏»{-53-}{-53-}{-53-}{-53-}{-53-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/14 - 01:39
-1
behnam
behnam
با صابون رو ابرها برات نوشتم دوستت دارم تا وقتی بارون میاد همه کف کنن!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/13 - 00:24
+2
امیرحسین
امیرحسین
یه هیزم شکن وقتی خسته میشه که تبرش کُند بشه! نه این که هیزمش زیاد باشه . تبر ما انسانها باورهامونه نه آرزوهامون...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/12 - 23:29
+3
behnam
behnam
تا حالا دقت کردین سر کلاس که هستین هر 5 دقیقه مثل 5 سال میگذره ولی وقتی تو فیسبوکی دقیقا برعکسشه؟!!؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/12 - 23:06
+2
-1
mina_z
mina_z
تا حالا دقت کردین تو فیلمای ایرانی،همیشه وقتی طرف میفهمه بچه دار نمیشه همه بچه ها از ماشینای بقلی و جلویی و عقبی باهاش بای بای میکنن میخندن؟!{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/12 - 22:44
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ