یافتن پست: #وقتی

ebrahim
ebrahim
من عاشق اون دختري هستم که درسته فشن نیست .. باباش ماشین شاسی بلند نداره بیاد دنبالم چش دوستام در بیاد .. پروفايل شماره II نداره با 5000 تا اددليست و 30.000 تا Subscribers مارک کفشش هم دیگه آخرش کفش ملیه جاي آل اِستـار.. زیر ابروهاش رو برنمیداره که پسر کش بشه .. ... مارک تی شرتش هم برادران هدايتي خورده جاي آديداس ! هر شب ببــَرتم بیرون خرجم کنه ، سايز سينشم 75 نيست .. قدش 180 نيست بغلم راه بياد تا شونه هام باشه .. ولی ... حرفش حرفه وقتی میگه دوست دارم یعنی واقعــاً دوستم داره ، فقط خودمو ! هرچی نشدم کم توقع که شدم D: !! يعني يه همچين پسري هستيـم مـــــــآ
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 14:26
+3
-1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
ک دوست واقعی کسی هست که وقتی زمین میخوردی، میاد و دستت رو میگیره و از زمین بلندت میکنه . . . . . . البته بعد از اینکه خندیدنش تموم شد !!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 03:03
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
مرد عاشق تا وقتی که ازدواج نکرده ناتمام است، وقتی که ازدواج کرد کارش تمام است
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 02:51
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دختر:موجودی است که: وقتی تعجب میکند میگوید واااااااااا!! وقتی خوشحال است میگوید بمیری الهییییییی!! وقتی غمگین است آه میکشد وقتی میترسد جیییییییغ بنفش میکشد وقتی بدش می آید میگوید ویشششش . وقتی خوشش می آید میگوید ووییییی. همه عناصر ذکور گیتی در عشق او واله و سرگردانند . تاریخ تولد و شماره کفش با جناق پسر عمه ی دختر خاله ی داماد همسایه ی پوریا پور سرخ را میداند ! از سوسک اصولا نمیترسد بلکه چندشش میشود!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 02:46
+1
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
از درد های کوچک است که آدم می نالد ، وقتی ضربه سهمگین باشد لال می شوی.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 02:31
+3
محمد حسین هذبی
محمد حسین هذبی
وقتی خاطره های آدم زیاد میشه ، دیوار اتاقش پر عکس میشه.... ولی همیشه دلت واسه اونی تنگ میشه که نمیتونی عکسشو به دیوار بزنی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 00:50
+4
zahra
zahra
وقتی دل تنها کالایی است که خداوند شکسته ی آن را می خرد....پس چرا من به دست کسی که دلم را شکست بوسه نزنم؟!.......
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 00:23
+4
ebrahim
ebrahim
به خانومم میگم صبح تو شرکت وقتی نصف چایی رو خوردم متوجه شدم توش عنکبوت افتاده. خانمم : بقیشو که نخوردی؟ من : پـَـــ نــه پـَـــ بقیشو خوردم گفتم شاید منم اسپایدر من شم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 00:23
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
مردی تعریف می کرد که با دو دوستش به جنگل های آمازون رفته بود و در آنجا گرفتار قبیله زنان وحشی شدند و آنها دو دوستش را کشتند. وقتی از او پرسیدند چرا تو زنده ماندی، گفت: زن های وحشی آمازون از هر یک از ما خواستند چیزی را از آنها بخواهیم که نتوانند انجام بدهند. خواسته های دو دوستم را انجام دادند و آنها را کشتند. وقتی نوبت به من رسید به آنها گفتم: لطفا زشت ترین شما مرا بکشد!{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 00:01
+2
amir ali
amir ali
وقتی اونی كه خیییییییلی دوستش داری ، بهت خیانت می كنه داغون می شی ، له می شی ، مثل اینكه : یه كامیون از روت رد شه!!! اما اگه ببخشیش و بهش یه فرصت دوباره بدی ، مثل این میمونه كه : به اون كامیون اجازه بدی ، دنده عقب بگیره و یه بار دیگه از روت رد بشه ،
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 23:07
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ