یافتن پست: #چشم

محمد
محمد
مضرات امتحانات: افزایش بار علمی به طور ناخواسته! کمبود شدید خواب و کاهش لالا از هفت ساعت به هفت دقیقه! رواج فرهنگ غلط پاچه خواری برای استادان! افزایش خشونت علیه حیوانات(خر زنی)! چپ و چول شدن چشم ها بر اثر روش های غلط تقلبی! سردرد حاصل از تمرکز
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 00:58 توسط Mobile
+1
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
تعریف مراقب : {-15-} موجودی ستم کار و ریا پیشه که متاسفانه چشم و گوش و باقی حواس را هم دارد {-39-}! سیستمی که نقش دزدگیرمنازل را سر جلسه ایفا میکند {-10-}! گالری ضدحال {-9-}! موجودی که روی سینه اش نوشته شده : من مراقبم،شما چطور!؟{-19-} یک نوع تله موش زنده ! {-48-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 23:34
+5
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
چشم انتظار من نباش سفر تمومی نداره ** عمر خوشی من و تو دیگه دَومی نداره ** چشم انتظار من نباش قصه به آخرش رسید ** پرنده ی عاشق تو شبونه از قفس پرید ** تو رو خدا با گریه هات دیگه پشیمونم نکن ** میون آغوش خودت دوباره پنهونم نکن ت** و رو خدا با گریه هات جون منو به لب نیار ** تو کوله بار سفرم برای من نشون نزار ** نگاتو به جاده ندوز امید به برگشتنی نیست ** نگو چرا میخواهی بری بعضی چیزا گفتی نیست ** چشم انتظار من نباش محاله برگشتن من ** عشقمو از یادت ببر گناهشم گردن من {-35-}{-35-}{-41-}{-41-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 18:38
+2
ebrahim
ebrahim
میخوام برم خونه چشمام قرمزه...به رفیقم میگم چشمام قرمزه؟میگه:آره،میخوای همینجوری بری؟ میگم:پ نه پ وایمیستم سبز شه بعد حركت میكنم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 16:02
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
اهل دانشگاهم رشته ام علافی‌ست جیب‌هایم خالی ست پدری دارم حسرتش یک شب خواب! دوستانی همه از دم ناباب و خدایی که مرا کرده جواب. اهل دانشگاهم قبله‌ام استاد است جانمازم نمره! خوب می‌فهمم سهم آینده من بی‌کاریست من نمی‌دانم که چرا می‌گویند مرد تاجر خوب است و مهندس بی‌کار وچرا در وسط سفره ما مدرک نیست! ((چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید)) باید از آدم دانا ترسید! باید از قیمت دانش نالید! وبه آنها فهماند که من اینجا فهم را فهمیدم من به گور پدر علم و هنر خندیدم! کار ما نیست شناسایی هردمبیلی! کار ما نیست جواب غلطی تحمیلی! کار ما شاید این است که مدرک در دست فرم بی‌گاری هر شرکت بی‌پیکر را پر بکنیم (شاعر: مجهول)
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 03:06
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
پس از مرگ ، بر گورم بيا ، مبادا از گورستان خاموش شهر وحشت كني ، آنجا در زير خاك قلبي آرام خفته است ، آنجا چشماني در انتظار تو بيهوده نهفته است ، آنجا اشك واحساس با هم آميخته است ، پس از مرگ من اگر كسي را ديدي كه شبيه من بود مرا به ياد بياور ، اگر شمعي را ديدي به ياد من باش ، اگر ترانه اي سرودي كه زيبا و غم انگيز بود به ياد من آن را زمزمه كن ، آري زيبايم پس از [!] گورم بيا ، و علفهاي هرز را از گورم دور كن ، خاك سرد گورم را بر سينه ات بفشار كه قلب من تپش قلب تو را احساس خواهد كرد .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 02:18
+1
mitra
mitra
آخرین کلمات یک الکتریسین : خوب حالا روشنش کن... آخرین کلمات یک انسان عصر حجر : فکر میکنی توی این غار چیه؟ آخرین کلمات یک بندباز : نمیدونم چرا چشمام سیاهی میره... آخرین کلمات یک بیمار : مطمئنید که این آمپول بی خطره؟ آخرین کلمات یک پزشک : راستش تشخیص اولیه ام صحیح نبود. بیماریتون لاعلاجه... آخرین کلمات یک پلیس : شیش بار شلیک کرده، دیگه گلوله نداره... آخرین کلمات یک جلاد : ای بابا، باز تیغهء گیوتین گیر کرد... آخرین کلمات یک جهانگرد در آمازون : این نوع مار رو میشناسم، سمی نیست... آخرین کلمات یک چترباز : پس چترم کو؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 02:12
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
وقتي دلم تنگه ميرم پشته ابرا زار ميزنم.پس يادت باشه هر وقت بارون رو ديدي بدون دلم واسط تنگ شده يادش به خير وقتي به دنيا امدم اونقدر شوکه شدم که تا دوساعت گريه ميکردم و تا دو سال نتونستم حرف بزنم شايد کسي رو که با تو خنديده فراموش کني...اماکسي رو که با تو اشک ريخته هرگز! شبي پرسيدمش با بي قراري ***به غير از من كسي را دوست داري ز چشمش اشك شد از شرم جاری***ميان گريه هايش گفت آری
دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 21:51
رضا
رضا
خداحافظ گل نازم،کاشکی مهربون نبودی میدونم سخته جدایی،آخه عادت کرده بودی بعد من خودم میدونم،..................
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 20:41
+1
رضا
رضا
عشق یعنی ذره ذره سوختن عشق یعنی همچو شمع افروختن عشق یعنی مبتلا گشتن به درد
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 17:55
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ