یافتن پست: #کار

ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
یقـــــــــه ی آسمان را ول کن، خدا که کاره ای نبود ...! ما از " ما " بودن ترسیدیم ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 17:32
+2
عسل ایرانی
عسل ایرانی
شعر جديد ياس در مورد امتحانات از چی بگم برات ؟ انتظار داری چه چیزی از جیب من در آد ؟ جز یه کاغذ سفید پاره ؟ خب آره رفیق تقلب توشه ولی باخودکار سفید ! تو هم مثل منی کم درد نداری ، درد اصلیت اینه که علاقه ای به درسم نداری . من کسی نیستم با این امتحانا دردم بگیره ولی این نمره ها رو کی میخواد گردن بگیره!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 17:19
+3
عسل ایرانی
عسل ایرانی
شش ماه به دوستت مهربونی میکنی ، خوبی باهاش ، هر کاریمیگه میکنی که بفهمونی دوستش داری !!!
دو روز که اعصاب نداری میگه : حالا شناختم !!!! :|
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 16:43
+5
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
مرد عاشق تا وقتی که ازدواج نکرده ناتمام است، وقتی که ازدواج کرد کارش تمام است
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 02:51
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
ریاضیدانها به آفریقا می روند، هر موجودی که فیل نیست را کنار می گذارند و سپس یکی از آنهایی را که باقی مانده است می گیرند. البته ریاضیدانهای با تجربه، ابتدا سعی می کنند تا ثابت کنند حداقل یک فیل در آفریقا وجود دارد. آنگاه به آنجا می روند. ریاضیدانها ابتدا ثابت می کنندحداقل یک فیل در آفریقا وجود دارد و سپس پیدا کردن و شکار آن را به عنوان تمرین برای دانشجو باقی میگذارند.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 01:25
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
وزی یک سیاستمدار معروف، درست هنگامی که از محل کارش خارج شد، با یک اتومبیل تصادف کرد و در دم کشته شد.

روح او در بالا به دروازه های بهشت رسید و یک فرشته از او استقبال کرد.

فرشته گفت:

«خیلی خوش آمدید. این خیلی جالبه.

چون ما به ندرت سیاستمداران بلند پایه و مقامات رو دم دروازه های بهشت ملاقات می کنیم.

به هر حال شما هم درک می کنید که راه دادن شما به بهشت تصمیم ساده ای نیست»
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 01:06
+2
محمد حسین هذبی
محمد حسین هذبی
مرسی از لطفتون که قیبش کردید متشکرم فردا خودتون باید جواب کمیته امداد قزوین بدید
6 دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 00:25
+1
عسل ایرانی
عسل ایرانی
تو آرایشگاه کار می کردم ... از مشتری می پرسم برات ماسک بذارم؟ میگه ماسک برای جوش صورت و اینا ؟! پـَـ نـَـ پـَـ ماسک اسپایدرمن
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 00:11
+7
ebrahim
ebrahim
یارو دو ساعت داره خودپردازو انگولک میکنه تازه برگشته میگه شمام کار دارین ؟ پـَـَـ نــه پـَـَــ وایستادیم اینجا بنیه و پشتکارِ شما رو سرلوحه زندگیمون قرار بدیم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 00:03
+3
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
When I was 15 . . . انکار نکن ، ميدونم"وِن آي واز پونزده" خونديش !!! {-7-}{-50-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 23:46
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ