یافتن پست: #کار

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
پ تاپم رو بردم نمایندگی ، میگم ضربه خورده کار نمیکنه ، یارو میگه ضربه فیزیکی ؟ پَ نَ پَ بی محلی کردم بهش ، ضربه روحی خورده !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 15:13
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
خدمت کابران محترم سلام ، اینجانب گروه پــَـ نــــــه پــَـ رو ایجاد کردم تا تمامی پــَـ نــــــه پــَـ ها یکجا باشه ، اینجانب به عنوان مدیر گروه به بهترین و جذاب ترین پــَـ نــــــه پــَـ بهترین هدیه رو می دم :) لازم بذکر است معاونت گروه رو سرکارخانم عسل ایرانی بر عهده دارند
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 15:05
+3
رضا
رضا
حالا که تموم شد،تو هم داری می ری مبادا که دست کسی رو بگیری خدایا نگاه کن دست تو چه وقتی پر از اشکم اما می خندم به سختی گلومو رها کن تو ای هق هق من می مردم برا اون،نبود عاشق من مبدا که عشقم تو قلبش بمیره می ترسم که دست کسی رو بگیره بگین کاری اینبار ازم بر نیومد بگین کم آوردم یا صبرم سر اومد بگین باز بیاد و به قلبم بشینه بگین جای اسمش هنوز نقطه چینه تو احساس من رو چه راحت ربودی اگر من شکستم مقصر تو بودی مگر منرو در حد مردن ندیدی؟ تو دلـخر نبودی،چـرا دل بـــــ[!]؟ دلم روز و شبها تو تنهایی سر کرد بگین که تموم دعاهاش اثر کرد بگین اونو دست خدامون سپردم بگین مقصر نبودم،ولی پاشو خودرم بگین خیلی وقته که صبرم سر اوم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 12:28
+1
ebrahim
ebrahim
ه دوستم میگم دارم واسه چند روز میرم آبادان. میگه واسه کار داری میری؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه دماسنج خریدم دارم میرم تو دمای بالای ۵۰ درجه تستش کنم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 10:37
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
قابل توجه اعضای محترم ، گروه پـَـ نه پَــ با خیال راحت ایجاد شده ، هرچقدر دوست دارین پـَـ نه پَــ هاتون رو اونجا بزارین ما هم خوش حال میشیم , با تشکر مدیر گروه : [!] ناظمی ،معاونت محترم گروه سرکار خانم عسل ایرانی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 03:38
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
قابل توجه اعضای محترم ، گروه پـَـ نه پَــ با خیال راح ایجاد شده ، هرچقدر دوست دارین پـَـ نه پَــ هاتون رو اونجا بزارین ما هم خوش حال میشیم , با تشکر مدیر گروه : [!] ناظمی ،معاونت محترم گروه سرکار خانم عسل ایرانی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 03:37
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
اهل دانشگاهم رشته ام علافی‌ست جیب‌هایم خالی ست پدری دارم حسرتش یک شب خواب! دوستانی همه از دم ناباب و خدایی که مرا کرده جواب. اهل دانشگاهم قبله‌ام استاد است جانمازم نمره! خوب می‌فهمم سهم آینده من بی‌کاریست من نمی‌دانم که چرا می‌گویند مرد تاجر خوب است و مهندس بی‌کار وچرا در وسط سفره ما مدرک نیست! ((چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید)) باید از آدم دانا ترسید! باید از قیمت دانش نالید! وبه آنها فهماند که من اینجا فهم را فهمیدم من به گور پدر علم و هنر خندیدم! کار ما نیست شناسایی هردمبیلی! کار ما نیست جواب غلطی تحمیلی! کار ما شاید این است که مدرک در دست فرم بی‌گاری هر شرکت بی‌پیکر را پر بکنیم (شاعر: مجهول)
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 03:06
+1
عسل ایرانی
عسل ایرانی
دوستم میخواد بهم زبان انگیلیسی آموزش بده میگه: همیشه یادت باشه پسرا هیزن پس واسه افراد مذکر his به کار میره!{-18-}
5 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 02:52
+2
-1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
کیت بیدارن هنوز ؟ هرکی که تیک بزنه باهاش کار دارم :)
4 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 02:37
رضا
رضا
خداحافظ گل نازم،کاشکی مهربون نبودی میدونم سخته جدایی،آخه عادت کرده بودی بعد من خودم میدونم،..................
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 20:41
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ