یافتن پست: #کار

armaghan
armaghan
azam miporse esmet chiye?migam armaghan mige esme khodete migam pa na pa amme khoda biamorzam dame akhari goft amanati negahdar
7 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 23:45
+7
عسل ایرانی
عسل ایرانی
هيچ وقت کار امروز رو به فردا ننداز...فردا يه عالمه کار داري، قشنگ بندازش واسه دو سه هفته ديگه که خيالــــــــــــــتم راحت باشه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 23:38
+7
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
تعریف مراقب : {-15-} موجودی ستم کار و ریا پیشه که متاسفانه چشم و گوش و باقی حواس را هم دارد {-39-}! سیستمی که نقش دزدگیرمنازل را سر جلسه ایفا میکند {-10-}! گالری ضدحال {-9-}! موجودی که روی سینه اش نوشته شده : من مراقبم،شما چطور!؟{-19-} یک نوع تله موش زنده ! {-48-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 23:34
+5
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
ܓ✿جُوجه فِنچِ مُتِفکِرܓ✿
تقلب چیست ؟!{-11-} یک سری اعمال ننگین در صورت با عرضه بودن واین کاره بودن {-12-}. شخص امتحان دهنده آخر عاقبت خوش وخرمی دارد.{-45-} نوعی هلو برو تو گلو ! {-50-}
6 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 23:32
+5
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
مردی در سالن ژیمناستیک از مربی خود می پرسد : با کدام دستگاه کار کنم .می خواهم آن دخترزیبا را تحت تاثیر قرار بدهم مربی گفت :از دستگاه خودپرداز بیرون سالن استفاده کن
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 22:14
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
یه کشیشی داشته توی یه بیابون می رفته، میفته تو یه چاه. هی داد زد خدایا کمکم کن خدا کمکم کن. یه ماشین آتش نشانی اومد، یه طناب انداخت و گفت طنابو بگیر بیا بالا. کشیش گفت ولم کن فقط خدا باید کمکم کنه، خدا بهم کمک می کنه. گفت طنابو بگیر بابا همینجا میمیریا. گفت نه خدا به من کمک می کنه. کشیش میمیره میره اون دنیا به خدا میگه خدا من این همه به تو ایمان داشتم این همه عبادت کردم، چرا کمکم نکردی؟ خدا بهش گفت آخه بی پدر و مادر، تو نگفتی ماشین آتش نشانی وسط بیابون چیکار میکنه !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 22:11
+1
ebrahim
ebrahim
لباس خریدم . کارته عابرمو گذاشتم رو میز میگم 2015 . میگه رمز کارتته.؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ تلفنمه . شب زنگ بزنی لاو بتر[!]م !
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 20:56
+1
ebrahim
ebrahim
بابام میبینه که دارم فیسبوک چک میکنم میگه:همش توفیسبوکی!بادوستات می فیسبوکی؟؟! منم گفتم پـَـ نـَـ پـَـ من مارک زوکر برگم، اوضاع کاربران فیسبوک رو چک میکنم یه وقت کم و کسری نداشته باشن!!!! بابام گفت دِ نـَـ دِ تواگه مارک زوکر برگ بودی پول شارژ ADSL رو از من نمیگرفتی! گفتم:مگه شماهم دِ نـَـ دِ میدونی؟؟گفت: پـَـ نـَـ پـَـ فقط تو میدونی!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 20:54
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
کاربرام محترم الان 10 تا عضو داره این گروه لطف کنید . هرکی رو میشناسین دعوت کنید تا به 50 نفر هم برسه عزیزان من{-37-} {-37-} {-37-} {-35-} {-35-} {-35-} {-45-} {-45-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/16 - 16:35

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ