یافتن پست: #کار

moh3nia
moh3nia
چت بار سالمه و عین توپ کار میکنه . میمونه فقط این تایم اون که اونم ر حال بررسیه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 14:08
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد. بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت می کارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 01:42
+1
-1
hamid tsh
hamid tsh
شعرنو لری: توبيدى رفته بيدى پشت بيدى ريده بيدى گفته بيدى مونبيدم. ارنبیدی پس کی بیده ریده بیده پشت بیده موکه دیدم ریده بیدی .هاتوبيدى، هاتوبيدى{-7-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 01:13
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
من 22 دی برای تولدم پارتی بگیرم کیا میان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
31 دیدگاه  •   •   •  1390/10/15 - 00:37
+4
mahdi
mahdi
میگم سایت خیلی {-33-}سنگین شده میگه یعنی تعدا کاربر ها زیاد شده؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ این چند وقته زیاد شام خورده باید رژیم بگیره لاغر بشه {-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/14 - 23:26
+1
mahdi
mahdi
آیا کسی هست مرا یاری کند {-48-}{-23-}{-23-}{-50-}{-50-}{-7-}{-7-}{-7-}{-1-}{-1-}{-1-}
5 دیدگاه  •   •   •  1390/10/14 - 23:17
+1
ebrahim
ebrahim
يه روز پدري خواست که به پسرش تفهيم کنه که عرق خوري کار بديه. براي اثباتش مقداري عرق رو خواست به خورد يک خر بده. اما خر از خوردن عرق امتناع کرد. پدر رو کرد به پسرش و گفت: پسرم ببين. حتي اين خر با خريت خودش اين عرق رو نخورد. چطور يک انسان بايد اين عرق رو بخوره در حالي که خر هم نمي خوره؟ پسر گفت:پدر جان. اين نشون مي ده هر کي عرق نخوره، خره نتیجه: قبل از هر اقدامي کليه جوانب آن را بسنجيد
دیدگاه  •   •   •  1390/10/14 - 13:36
ebrahim
ebrahim
مسافر تاکسی آهسته روی شونه‌ی راننده زد چون می‌خواست ازش یه سوال بپرسه… راننده جیغ زد، کنترل ماشین رو از دست داد…نزدیک بود که بزنه به یه اتوبوس…از جدول کنار خیابون رفت بالا…نزدیک بود که چپ کنه…اما کنار یه مغازه توی پیاده رو متوقف شد… برای چندین ثانیه هیچ حرفی بین راننده و مسافر رد و بدل نشد… سکوت سنگینی حکم فرما بود تا این که راننده رو به مسافر کرد و گفت: "هی مرد! دیگه هیچ وقت این کار رو تکرار نکن… من رو تا سر حد مرگ ترسوندی!" مسافر عذرخواهی کرد و گفت: "من نمی‌دونستم که یه ضربه‌ی کوچولو آنقدر تو رو می‌ترسونه" راننده جواب داد: "واقعآ تقصیر تو نیست…امروز اولین روزیه که به عنوان یه راننده‌ی تاکسی دارم کار می‌کنم…آخه من 25 سال راننده‌ی ماشین حمل جنازه بودم" !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/14 - 13:33
رضا
رضا
سلام
5 دیدگاه  •   •   •  1390/10/14 - 10:22

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ