یافتن پست: #کش

M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
رفــــــت!
پر کشیــــــــد!
روحــــــــــش طاقــــــت ایـــــــن دنیـــــــــا را نـــداشتـــــ!
دنــــــیا برایــــــش قفــس بود….
قفســــــــــی تنـــــگ..!!
ســـــردش استــــ !!!
امشــــــب مهمــــــــــان خــــــــــــاک ســــرد اســــت!!!
پــــــــرواز کرد!!
خوشــــا بهــــ حــــالشــــــ….
اما مـــــن چــــه کنمـــــــ بــــا ایـــــن همهــ دلـــــتنگـــــــــــی؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/16 - 18:00
+7
saqar
saqar
در CARLO
کاش پشت پاکت سیگار
به جای تصویر ریه ای بعد از کشیدن سیگار
تصویر اعصاب های خراب
قبل از کشیدن سیگار را می گذاشتند...!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/16 - 17:52
+7
saman
saman
در CARLO
مرد کلمه را کشف کرد و مکالمه را اختراع کرد.



زن مکالمه را کشف کرد و شایعه اختراع شد!



مرد کشاورزی را کشف کرد و غذا اختراع شد.



زن غذا را کشف کرد و رژیم غذایی را اختراع کرد!



مرد دوستی را کشف کرد و عشق اختراع شد.



زن عشق را کشف کرد و ازدواج را اختراع کرد!



مرد تجارت را کشف کرد و پول را اختراع کرد.



زن پول را کشف کرد و «خرید کردن» اختراع شد!



از آن به بعد مرد چیزهای بسیاری را کشف و اختراع کرد.



ولی زن همچنان مشغول خرید است!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/16 - 17:49
+5
saqar
saqar
رفتم تو حیاط نشستم یه گربه اومده زل زده تو چشام, کم مونده بهم بگه اییششش کی گفت بیای
اینجا بآور کنین ازش خجالت کشیدم, یاد بچگیم افتادم که بی دعوت میرفتم عروسی.. گربه کصصصافط!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/16 - 17:45
+6
saman
saman
در CARLO
سفری باید کرد ...


تا به عمق دل یک پیچک تنها ...

که چرا این چنین سخت به خود میپیچد ...

شاید از راز درونش بشود کشفی کرد ...

شاید او هم به کسی دل بسته ست ... !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/16 - 16:25
+5
saqar
saqar
دست های کوچکش به زور به شیشه های ماشین شاسی بلند می رسد.
التماس می کند :آقا... آقا " دعا " می خری؟ و اقا بی اعتنا تسبیح دانه درشتش را می گرداند
و برای فرج آقا " دعا " می کند...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/16 - 16:06
+8
saqar
saqar
دلم میخوادبلند گریه کنم!
دادبکشم!
جیغ بزنم!
خدایا نمیخوام کسی اشکامو ببینه
دلم خوشه ها!!!!
کسی؟؟؟؟؟
من که کسی رو ندارم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
پس خداجونم..............!
میشه تو بغلت گریه کنم؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/16 - 15:42
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
تن محنت کشی دارم خدایا
دل حسرت کشی دارم خدایا
ز شوق دلبر و داد و فراقش
به سینه آتشی دارم خدایا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/16 - 14:51
+5
saman
saman
در CARLO
ثانیه به ثانیه شبا هر شب بی قرار....من شکستم تو دیگه تلخیشو به روم نیار

بزار اشکام بریزن بزار بی نفس بشم...نمی دونی من دارم چه عذابی میکشم

این جدایی به خدا حق من نیست...گریه های بی صدا حق من نیست

مرگ این خاطره ها حق من نیست....این غم بی انتها حق من نیست

ثانیه به ثانیه شبا هر شب بی قرار....من شکستم تو دیگه تلخیشو به روم نیار

بزار اشکام بریزن بزار بی نفس بشم...نمی دونی من دارم چه عذابی میکشم

این جدایی به خدا حق من نیست...گریه های بی صدا حق من نیست

مرگ این خاطره ها حق من نیست....این غم بی انتها حق من نیست

حق من نیست حق من نیست...حق من نیست حق من نیست
دیدگاه  •   •   •  1392/04/16 - 14:22
+4
saqar
saqar
در CARLO
معنای زندگی از نظر پسرها:
ز :زن خوشگل. ن :نقشه کشیدن با رفقابرای تورکردن دخترا. د :دومادی. گ :گشتن توی خیابونا (شهروابادکردن). ی :یاهو مسیجر (مخ زنی مجازی).
دیدگاه  •   •   •  1392/04/16 - 14:17
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ