♥ نگار ♥
نظرت چیه در مورد اینکه دختر به پسر پیشنهاد دوستی بده؟؟؟
1-اییییشششش بدم میاد
2-دختره خله
3-مگه میشه!
4-وای چه باحال میشه
5-دوست دارم خودم دوست پسرمو انتخاب کنم
6-اینجوری دختر خودشو بی ارزش میکنه
7-مردای ایرونی درکشو ندارن
8-غیر ممکنه من اینکارو کنم
9-خاک تو سر اون دختره که به پسره پیشنهاد بده
10-خیلی دوست دارم ولی اگر به پسر دلخواهم پیشنهاد بدم بی ارزش میشم
آخرین ویرایش توسط
NEGAR1992 در [1391/01/13 - 15:06]
♥ نگار ♥
همیشه تو زندگیت
جسارت یک جدایی عاشقانه رو داشته باش
تا حقارت به هر قیمتی نگه داشتن رو
به دوش نکشی
ali rad
هوایت که به سرم میزنددیگردرهیچ هوایی نمی توانم نفس بکشم عجب نفس گیراست هوای بی تویی!
امید
باطل می تواند فتح کند، تسخیر کند ، بکشد ، اما نمی تواند پیروز شود.
علی شریعتی
♥ نگار ♥
پدر ...
تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست ...
اما همیشه به جرم پدر بودن
باید ایستادگی کند
و با وجود همه مشکلات ... به تو لبخند بزد تا تو دلگرم شوی
... که اگر بدانی ...
چه کسی ، کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت رسانده است ...
"پدرت"را می پرستیدی!!!
من پدرم رو خیلی دوست دارم♥
محمد
دقت کردین الان تو تهران بایه نفس عمیق میتونید کل جدول مندلیف رو بکشید تو حلقتون!(البته شهری که من توش زندگی میکنم عناصر جدید هم میشه بکشی تو ریه هات)
چند وقت پیش تو یه مجله ایرانی یه نظر سنجی گزاشته بود در مورد این که زن ها از مرد ها خاستگاری کنند
1391/01/12 - 21:25نتیجه نظر سنجی 52%موافق
48%مخالف بودن
فکر کنم مجله زن روز بود