یافتن پست: #کش

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نظرت چیه در مورد اینکه دختر به پسر پیشنهاد دوستی بده؟؟؟
1-اییییشششش بدم میاد
2-دختره خله
3-مگه میشه!
4-وای چه باحال میشه
5-دوست دارم خودم دوست پسرمو انتخاب کنم
6-اینجوری دختر خودشو بی ارزش میکنه
7-مردای ایرونی درکشو ندارن
8-غیر ممکنه من اینکارو کنم
9-خاک تو سر اون دختره که به پسره پیشنهاد بده
10-خیلی دوست دارم ولی اگر به پسر دلخواهم پیشنهاد بدم بی ارزش میشم
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1391/01/13 - 15:06]
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 19:48
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
همیشه تو زندگیت
جسارت یک جدایی عاشقانه رو داشته باش
تا حقارت به هر قیمتی نگه داشتن رو
به دوش نکشی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 17:18
+2
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
هزاران عروس دریایی در ژاپن به یک باره کنار ساحل امدند
چه زیباست درخشش آنها
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 16:12
+17
ali rad
ali rad
هوایت که به سرم میزنددیگردرهیچ هوایی نمی توانم نفس بکشم عجب نفس گیراست هوای بی تویی!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 16:12
+1
امید
امید
باطل می تواند فتح کند، تسخیر کند ، بکشد ، اما نمی تواند پیروز شود.
علی شریعتی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 16:07
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
خدایا خودت می دانی که انسان بودن چه


چه دشوار است چه زجری می کشد آنکس که انسان

است و از احساس سرشار است ( دکتر شریعتی )
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:56
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پدر ...
تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست ...
اما همیشه به جرم پدر بودن
باید ایستادگی کند
و با وجود همه مشکلات ... به تو لبخند بزد تا تو دلگرم شوی
... که اگر بدانی ...
چه کسی ، کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت رسانده است ...
"پدرت"را می پرستیدی!!!
من پدرم رو خیلی دوست دارم♥
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:47
+5
محمد
محمد
دقت کردین الان تو تهران بایه نفس عمیق میتونید کل جدول مندلیف رو بکشید تو حلقتون!(البته شهری که من توش زندگی میکنم عناصر جدید هم میشه بکشی تو ریه هات)
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 13:19
+6
فرزاد
فرزاد
ضد دین کیست؟
نظر دهید.
7 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 00:50
+2
مهسا
مهسا
گاهی دلم میخواد خودم رو بغل کنم ببرمش روی تخت بخوابونمش ملافه رو بکشم روش دست ببرم لای موهاش و نوازشش کنم حتی براش لالایی بخونم وسط گریه هاش بگم غصه نخور خودم جان درست میشه...درست میشه... اگر هم نشد به جهنم!... تموم میشه...بالاخره تموم میشه...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 23:49
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ