یافتن پست: #کش

sepideh
sepideh
سلامتیه اونایی که خیلی وقته بریدن...دیگه نه ناز میکشن..نه انتظار میکشن..نه آه میکشن..نه درد میکشن..نه فریاد میکشن...فقط دست میکشن و میرن‬

{-48-}{-48-}{-48-}{-48-}{-48-}{-48-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 10:54
+4
sepideh
sepideh
سلامتیه پسرا نه واسه ریشو قدشون!واسه معرفتشون...
سلامتیه دخترا نه واسه چشمای نازو پوستای صافشون!واسه قلبای پاکشون...‬

{-23-}{-23-}{-23-}
17 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 10:21
+3
امید
امید
مدتهاست مجازی میخندیم…
مجازی شادیم…
مجازی عاشق میشیم…
مجازی همدیگه رو دلداری میدیم…
امــــــا…………..
.
.
.
واقعی تنهاییم!
واقعی درد میکشیم!
واقعی از عشقهای مجازی لطمه میبینیم…..‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:57
+2
aB'Bas S
aB'Bas S
من زندگی را دوست دارم ولی از زندگی دوباره می ترسم

دین را دوست دارم ولی از کشیش ها می ترسم

قانون را دوست دارم ولی از پاسبان ها می ترسم

عشق را دوست دارم ولی از زن ها می ترسم

کودکان را دوست دارم ولی از آئینه می ترسم

سلام را دوست دارم ولی از زبانم می ترسم

من می ترسم پس هستم

این چنین می گذرد روز و روزگار من

من روز را دوست دارم ولی از روزگار می ترسم

(حسین پناهی)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:27
+5
aB'Bas S
aB'Bas S
تركه نخ ۱۰ تومنی رو می کشه شورت مدرس می افته بسیجیا می کنن دنبالش یه هزاری بر می داره می گه جلو بیان نخ اینو هم می کشم.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:18
+6
ashkan
ashkan
غضنفر عينک دودی می زنه میره بيرون

پسرشو می بينه محکم می زنه زير گوشش

ميگه اين موقع شب بيرون چيکار می کردی ؟

بچش ميگه بابا شب نيست عينکتو بردار

غضنفر عينکشو بر می داره

دوباره می زنه زير گوش پسرش !

پسرش ميگه چرا می زنی ؟

ميگه از ديشب تا حالا اينجا چیکار می کردی ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 22:41
+7
-1
iraj
iraj
ایرادات دختر ها (البته همه دخترا این جوری نیستن ولی خوب %90 همین جورین )

1-بیش از اندازه ناز و عشوه دارن

2-همیشه می خوان با زیبایی خودشون پسرا رو میخکوب کنند

3-همه چی رو می خوان ولی میگن نمی خواهیم ( مخصوصا در رابطه دوستی با پسرها)

4-بدون آرایش بیرون نمیرن ( حتی برای یه نون خریدن )

5-هروقت بیرون از خونه میرن فکر می کنند یکی منتظرشونه

6-همیشه دوست دارند پسرا دنبالشون راه بی افتن

7-پسری رو که دوست دارند بیشتر اذیت می کنند

8-خودشون ایجاد یه دوستی رو با اشاره و نگاه درست می کنند تا پسره بهشون میگه بیا دوست شیم میکشن کنار

9-همیشه تو رویاهاشون یه پسر قرار داره( همیشه فکر میکنه بالاخره بهش میرسه )

10-همیشه هر پسری رو می بینن فکر می کنن پسره می خواد باهاشون ازدواج کنه

11-خیلی صحبت میکنند (وقتی با تلفن صحبت می کنند شارژ تلفن رو خالی میکنند )
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 22:16
+11
☺SAEED☻
☺SAEED☻
کشف کردم که بالاترین سرعت تو دنیا سرعت نور نیست، سرعت رنگ عوض کردن آدماست
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 21:54
+6
شاهین
شاهین
آیا شست جورابتان سوراخ شده است؟
آیا جوراب دیگری ندارید؟
آیا از بیرون افتادنِ شستِ پایتان خجالت میکشید؟
ما برای شما راه حلی داریم:
.
.
.
.
.
.
.
.
لنگه ها رو جابجا کن،سوراخش میفته رو انگشت کوچیکه معلوم نمیشه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 20:14
+1
ronak
ronak
به صلیب هم کشیده شدی
مسیـــــح باش نـــ ـه متــــرسک...............
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 17:05
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ