ronak
بس که دیوار دلم کوتاه است ، هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد ، به هوای هوسی
هم که شده ، سرکی می کشد و می گذرد
ronak
" سیـگار بهـانه است "...
برای به آتش کشیدن ذره ذره ی التهـــــاب فرو خفتــه ی درونـــم ..........
sasan pool
سخنان آقای فرهادی موقعه دریافت جایزه اسکار با این مقایسه کنید.
سخنان فرهادی به هنگام دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی:
سلام به مردم خوب سرزمینم.
ایرانی های زیادی در سراسر جهان در حال تماشاى این لحظهاند و تصور می کنم که خوشحالند. نه فقط به خاطر یک جایزه مهم، یک فیلم یا یک فیلمساز.
آنها خوشحالاند چون در روزهایى که میان سیاستمداران حرف از جنگ، تهدید، و خشونت تبادل می شود، نام کشورشان ایران از دریچه باشکوه فرهنگ به زبان مىآید.
فرهنگى غنى و کهن که زیر غبار سیاست پنهان مانده است.
من با افتخار این جا
من با افتخار این جایزه را به مردم سرزمینم تقدیم مىکنم. مردمى که به همه فرهنگها و تمدنها احترام مىگذارند و از دشمنى و کینه بیزارند. ♥♥♥
مرسی نیوشا جان
1390/12/8 - 17:12bah bah salaam dooste khobaaaam , khosh oomadi
1392/04/29 - 01:39 ( لايک توسط 1 کاربر )خوش اومدیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
1392/04/29 - 08:57 ( لايک توسط 1 کاربر )سلام محمدرضا خوش اومدی دوست میثم قلی زاده نیستی تو؟
1392/05/12 - 02:34 ( لايک توسط 1 کاربر )میثم قلی زاده!!! حضور ذهن ندارم شاید عکسشو ببینم بشناسم
1392/05/13 - 02:17