یافتن پست: #کش

parham
parham
هميشه چنين بوده است

کسي را که خيلي دوست داري، زود از دست مي دهي پيش از آنکه خوب نگاهش کني. پيش از آنکه تمام حرفهايت را به او بگويي ، پيش از آنکه همه لبخندهايت را به او نشان بدهي مثل پروانه اي زيبا، بال ميگيرد و دور مي شود ، فکر مي کردي ميتواني تا آخرين روزي که زمين به دور خود مي چرخد و خورشيد از پشت کو ه ها سرک مي کشد در کنارش باشي
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 21:16
+4
mah3a
mah3a
با آرامشم اعتماد پشه رو جلب کردم و بعد کشتمش ...
از اين دورويي خودم بيزارم !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 20:35
+3
نیوشا
نیوشا
یک نوع....کشف نشده :)))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 20:18
+8
عسل ایرانی
عسل ایرانی
حکایت من ؛ حکایت کسی است که عاشق دریا بود ، اما قایق نداشت ...
دلباختۀ سفر بود ؛ همسفر نداشت ...
حکایت کسی است که زجر کشید ، اما ضجه نزد ...
زخم داشت و ننالید...
گریه کرد ؛ اما اشک نریخت ...
حکایت من ؛ حکایت چوپان بی گله وساربان بی شترست !
حکایت کسی که پر از فریاد بود ، اما سکوت کرد ؛ تا همۀ صداها را بشنود ... !!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 17:49
+6
aB'Bas S
aB'Bas S
دوستی های امروزی......

بعضی دوستیها مثل قصه نوحه ، (بعضیا از ترس توفان میآن پیشت)

بعضی دوستیها مثل قصه ی ابراهیمه ( باید همه چیزتو قربانی کنی)

بعضی دوستیها مثل قصه مسیحه ( آخرش به صلیب میکشنت).

اما بیشتر دوستیها مثل قضیه موساست ، ( یه کم که دور میشی یه گوساله جاتو میگیره)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 17:32
+4
امیرحسین
امیرحسین
 
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 16:18
+8
ebrahim
ebrahim
آخه نوکرتم ، زكرياي رازي عزیزم تو که زحمت کشیدی ...
شبا بی خوابی کشیدی ، الکل ساختی...
خــُــ لامصـــــب 2 شب بیشتر روش کار می کردی مزشم شیرین می کردی عــَـن :|

داســتــان داريــمــــا ... والا بقـــرعــان
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 14:47
+2
ebrahim
ebrahim
آیا شست جورابتان سوراخ شده است؟
آیا جوراب دیگری ندارید؟
آیا از بیرون افتادنِ شستِ پایتان خجالت میکشید؟
مـا بـرای شمـا راه حلـی داریــم:
..
... ... ..
..
..
..
..
..
..
..
لنگه ها رو جابجا کن، سوراخش میفته رو انگشت کوچیکه معلوم نمیشه :))
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 12:14
+2
ebrahim
ebrahim
لغت نامه رانندگی در ایـــران:

بوق: مسیرت کجاست؟

بووق: شما آژانس خواسته بودید؟
...
بوووق: سلام حاجی,فدات!

بوق بوق: حله آقا حله!
... ... ... ... بووق بووق: درپارکینگو بده بالا پدر سوخته

بوق بوق بوق: عروس چقدر قشنگه ایشالا مبارکش باد!

بووووووق: دیدی از جا پرید؟ هرهرهر

بوووووووووووووو ووووق: برو کنار عوضی

بــوق: خانومی کجا,برسونمت فدات شم!

بووووق بووووق: وایسا الاغ,الان نوبت منه...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 12:09
+2
aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
از این راهرو یک نفر رد شده .. که عطرش همونه که تو می زنی
برای به زانو در آوردنم .. تو از مرگ حتی جلو میزنی

از این راهرو یک نفر رد شده .. مث وقتایی که تو ناراحتی
نفس میکشم با تمام وجود .. عجب عطر خوبی زده لعنتی

صدات میکنم تا همه بشنون .. جواب صدام غیر پژواک نیست
من اونقد شکستم حس میکنم .. که هیچ ارتفاعی خطرناک نیست

یه جوری دلم تنگ میشه برات .. محاله بتونی تصور کنی
گمونم نمیتونی حتی خودت .. جای خالیتو تو دلم پر کنی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 09:20
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ