یافتن پست: #کش

parnian
parnian
عاشقترین آدم روی زمینم باشی
خودتم بکشی
بزنی زمین
اصن جر بدی خودتو واسش
تا نخواد نمیبینه
خسته نکن خودتو...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 23:13
+4
mah3a
mah3a
میدونید هزینه یه ماتیک برای خانمها چقدره ؟ بله 400000 تومان !!!!!!!
6000 تومان رو میدن ماتیک میخرن و 394000 تومان دیگه رو لباس وکفش و کیف و اینا ......که با رنگ ماتیکشون ست در بیاد .
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 22:57
+3
mah3a
mah3a
به معتادي گفتند با 45 و 46 و 47 و 48 جمله بساز. گفت : چلا پنجه مي کشي؟ چلا شيشه مي شکني؟ چلا هف نمي زني ؟ چلا هشتي ناراحت؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 22:38
+4
mah3a
mah3a
این یخچال ها هستن که تا درشون رو باز میکنی,میایی یکم تمرکز کنی
سوت میکشن
واقعا کسایی که اینجوری طراحی شون میکنن
مرض دارن؟
نمیگن لامصــب تمرکز آدم به هم می ریزه :|
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 22:18
+6
saeed
saeed
رفت و نگفت

من ، بی او

میاטּ ماندטּ و نماندטּ

بودטּ و نبودטּ

دست و پا میزنم مدام و غرق نمی شوم

تنها

نفس کم می آورم برای ..... کشیـــدטּ

راستی

آטּ دورها

بی من

حال او و دل او چگونه است؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 22:01
+6
mah3a
mah3a
نشستیم داریم فیلم اکشن میبینیم یه دفه داییم یه لگد محکم بهم زد . میگم چرا میزنی ، میگه خواستم حس ال ای دی سه بعدی بهت بدم که جلو دوستات احساس حقارت نکنی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:43
+5
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
سیگار بکش
مست کن
بغض کن
گریه کن
دق کن
ولی
با ادم بی ارزش درد و دل نکن... فهمیدی؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:21
+3
نیوشا
نیوشا
یارو نشسته کنار خیابون نوک دماغش چسبیده به زمین. دوستم میگه : معتاده؟!
میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخواد انعطاف بدنشو به رخ بکشه
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:04
+11
حمید
حمید
در SMS
دیابت لباتم، خراب اون چشاتم، عاشق اون صداتم، بادبون کشتیاتم، دیونه ی نگاتم، روانیه اداتم، دیگه جی میخوای ، بخوای نخوای فداتم ... {-35-}{-35-}{-41-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:02
+6
mah3a
mah3a
لان تو این لحظه چه احساسی داری؟

1-حس دلجویی از یک نفر

2-سرم واسه دعوا درد میکنه
...
3-احساس خجالت و شرمندگی میکنم

4-میخوام گریه کنم

5-دلم میخواد بخندم

6-حس غرور

7- فکر میکنم حرف نزنم بهتره

8-دلشوره دارم دلواپسم

9-دارم میمیرم از خنده

10-یه حس عشقولانه

11-حس میکنم حالم خوب نیست

12-احساس ترس

13-عصبانیم

14-بی خیالی

15-حس انتقام و نفرت

16-مایوس و نامیدم

17- استرس دارم

18-حس میکنم خیلی تنهام

19- احساس خوشبختی میکنم

20-حوصله هیشکی رو ندارم

21- دارم بالا میارم

22-درماندگی و پریشونی

23-سردمه

24-گشنمه

25-دلم میخواد یکیو بکشم

26-منتظرم یه اتفاق خوب برام بیفته

27-پشیمونم

28-دارم حرص میخورم

29-حس میکنم هیچ چیز مطابق میلم نیست

30-احساس شکست میکنم

31-واسه یه موضوعی خوشحالم نمیتونم بگم

32-حس میکنم به هیچ کس اعتماد ندارم

33-انگار دارم عاشق میشم

34-فکرم مشغوله

35- یکیو خیلی میخوام نمیتونم بهش بگم

36-یه هم صحبت میخوام

37-زندگی بهتر ازین نمیشه

38-خودمم نمیدونم چمه

39-حس میکنم به یه مقدار تفریح نیاز دارم

40-حواسم این ور ..اون وره

41- دلم میخواد با یکی برقصم
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:00
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ