یافتن پست: #کش

mina_z
mina_z
می دانی
یک وقت هایی باید
روی یک تکه کاغذ بنویسی
"تـعطیــل است"
و بچسبانی پشت شیشه ی افـکارت
... ... ... ... باید به خودت استراحت بدهی
دراز بکشی
دست هایت را زیر سرت بگذاری
به آسمان خیره شوی
و بی خیال ســوت بزنی
در دلـت بخنــدی به تمام افـکاری که
پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند
آن وقت با خودت بگویـی
بگذار منتـظـر بمانند
فعلا تعطیل است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 23:48
+4
-1
saghar
saghar
افسوس ... آن زمان که بايد دوست بداريم کوتاهي ميکنيم آن زمان که دوستمان دارند لجبازي ميکنيم و بعد براي آنچه از دست رفته آه ميکشيم.
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 22:05
+11
☺SAEED☻
☺SAEED☻
آخه نوکرتم ، زكرياي رازي.. عزیزم تو که زحمت کشیدی ،شبا بی خوابی کشیدی ، الکل ساختی.،2 شب بیشتر روش کار می کردی مزشم شیرین می کردی لامصّب ... :))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 17:35
+6
saeed
saeed
پشت چراغ قرمرپسرک باچشمانی معصوم ودستانی کوچک گفت:

چسب زخم نمیخواهید؟ پنج تاصدتومن، آهی کشیدم و باخود گفتم


تمام چسب زخمهایت راهم که بخرم نه زخمهای من خوب میشودنه زخمهای تو…
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 15:12
+1
ronak
ronak
دیر زمانی است که از رفتنت گذشته و چه سخت است انتظار ی که به پایان نخواهد رسید
انتظاری که امید در آن نیست
انتظاری که درکش مبهم است امیدی نیست و باز هم شاید امیدی هست اگر نبود تحمل ندیدنت سخت تر از این بود که هست
دلم برای لحظه های با تو بودن تنگ است
برای دیدنت
دلم تنگ است
عشقم
کاش …
دیگر نمی توانم نه دیگر توان نوشتن ندارم اثری که از دل به دستانم رسیده نیرویم را می گیرد
در عجبم از صبری که خدایمان می دهد فکر می کردم بدون تو نابودم ولی باز هستم و خواهم بود
کاش آرامشت را بر هم نزنم که من صبرم به خاطر آرامش توست
ناله هایم را بی پاسخ نگذار
با من سخن بگو …
دوستت دارم تا همیشه
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 15:00
+6
ronak
ronak
آخرین تصویر از دنیا …
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 14:49
+5
parham
parham
چند دلیل عمده کشته شدن سربازان شهر حیف نون اینا در جنگ:
1- پرتاب اشتباه ضامن به جای نارنجک.
2- سوراخ کردن ماسک هوا برای ورود هوا.
3- گرفتن پروانه در میدان مین!
4- نگاه کردن به داخل لوله تفنگ جهت اطمینان از خروج صحیح گلوله.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 14:45
+2
parham
parham
به حیف نون می گن: تو منی، من توام. حالا تو کدومی؟
می گه خدا بکشدت، گمم کردی!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 14:45
+1
ronak
ronak
یارو یه پلیسو می کشه بعد زنگ میزنه ۱۱۰
میگه: می بینم؛ ۱۰۹ تا شدین؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 14:21
+2
parham
parham
سیگار نکشید!!!!!!!!!!!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 14:16
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ