یافتن پست: #کش

مهسا
مهسا
غضنفر می ره جبهه بعد از ۲ روز برمی گرده.میگن چی شد اینقدر زود برگشتی؟ « میگه: بابا اونجا به قصد کشت تفنگ بازی می کنن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 22:09
+8
☺SAEED☻
☺SAEED☻
سلامتیه پسرا نه واسه ریشو قدشون!واسه معرفتشون...
سلامتیه دخترا نه واسه چشمای نازو پوستای صافشون!واسه قلبای پاکشون......... ..
سلامتیه خودم نه واسه این حرفام!واسه اینکه مرهم ندارم واسه دردام
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 22:00
+9
امید
امید
چه جالب
ناز را ميکشيم
آه را مي کشيم
انتظار را مي کشیم
فرياد را مي کشیم
درد را مي کشیم
ولي بعد از اين همه سال آنقدر نقاش خوبي نشده ايم
که بتوانيم
دست بکشيم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 21:44
+6
ronak
ronak
هر کاری می کردن غضنفر رو از زیر آوار زلزله بیرون بیارن نمی گذاشته

فقط هی داد میزده من کاری نکردم بابا ، فقط سیفونو کشیدم !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 21:35
+9
ronak
ronak
روباهی به زاغی گفت : چه دمی ، چه سری ، عجب پایی !

زاغ عصبانی شد و گفت : بی‌تربیت ! خجالت بکش

اون موقع من کلاس اول بودم . حالا شوهر دارم !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 21:31
+7
ebrahim
ebrahim
می دانید داستان " گربه را دم حجله کشتن" چیست؟

میگویند در ایام قدیم دختری تندخو و بد اخلاق وجود داشته که هیج کس حاضر به ازدواج با او نبوده است.
پس از چندی پسری از اهالی شهامت به خرج می دهد و تصمیم می گیرد که با وی ازدواج کند.
بر خلاف نظر همه ، او میگوید که میتواند دخترک را رام کند.

خلاصه پس از مراسم عروسی ، عروس و داماد وارد حجله میشوند و ...... .

چند دقیقه از زفاف که میگذرد پسرک احساس تشنگی میکند .
گربه ای در اتاق وجود داشته از او میخواهد که آب بیاورد. چند بار تکرار میکند که ای گربه برو و برای من آب بیاور.
گربه بیچاره که از همه جا بی خبر بوده از جایش تکان نمی خورد تا اینکه مرد جوان چاقویش را از غلاف بیرون می کشد و سر از تن گربه جدا میکند.

سپس رو یه دختر میکند و میگوید برو آب بیار....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 21:24
+6
ronak
ronak
وصيت نامه عزراييل به پسرش : دور جنتي رو خط بکش
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 21:14
+6
ronak
ronak
با آرامشم اعتماد پشه رو جلب کردم و بعد کشتمش

از این دورویی خودم بیزارم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 21:04
+6
ronak
ronak
میگَن عَلف باید به دهن بزی شیرین بیاد ....!!!
یه عمـــــــر خودمون و کشتیم که
شیرین ترین عَلَف دنیا بشیم
غافــــل از اینکه طرف اصـــلاً بــــز نبود
گــــــــاو بود
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 20:48
+8
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
شعارها در راهپیماییهای 5سال آینده :{-11-}{-11-}{-11-}

[!] آمریکا [!] اسراءیل بر انگلیس{-33-}
آلمان {-11-}فرانسه {-11-}نپال {-11-}مالزی {-11-}جمهوری چک{-11-} یوگوسلاوی {-11-}زلانده نو{-11-} [!] کشورهای حاشیه خلیج فارس{-11-} [!] خاورمیانه{-11-} خاور دور {-11-}کشورهای بلوک شرق{-11-} استرالیا{-11-} [!] اروپا{-11-} کشورهای 5+1 {-11-}کشورهای عضو اوپک{-11-}
[!] کهکشان راه شیری!!!{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:42
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ