یافتن پست: #کش

ronak
ronak
سیم کشی دندونات منو کشته
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:37
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
مادرم ،
والاترین مخلوق خداوند،
زیباترین واژه زندگیم
،به عشق تو نفس میکشم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:36
+7
ronak
ronak
عجب :-| با این کارگر زحمت کش چیکار دارین آخه

عشوه خرکی تون منو کشته
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:18
+7
aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
خداوندا..

اگر روزی بشر گردی

ز حال ما خبر گردی

پشیمان میشوی از قصه خلقت ،

از این بودن ،

از این بدعت
خداوندا..

نمیدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا

چه دشوار است


چه زجری می کشد آنکس که انسان است

و از احساس سرشار است

اگر مردانگي اين است

به نامردي نامردان قسم


نامرد نامردم اگر دستي به قرآنت بيالايم 000 !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 19:01
+4
ronak
ronak
دندون سازی .آب حوض کشی .هرس درخت .سرپا گرفتن بچه......
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 18:59
+4
ronak
ronak
ای به قربونت اونو نفرستی توحلق بدبخت
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 18:52
+4
ronak
ronak
عشق مثه یک کش میمونه
که توسط دو نفر نگه داشته شده
موقعی که از یک طرف رها میشه
طرف مقابل آسیب میبینه

... هر کی موافقه لایک کنه ♥
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 17:05
+6
نیوشا
نیوشا
خاطرات را بايد سطل سطل . . .
ازچاه زندگی بیرون کشید . . .
خاطرات نه سر دارند و نه ته . . .
بی هوا می آیند تا خفه ات کنند . . .
میرسند . . .
... ... گاهی وسط یک فکر . . .
گاهی وسط یک خیابان . . .
سردت می کنند . . . داغت میکنند . . .
رگ خوابت را بلدند . . . زمینت می زنند . . .
خاطرات تمام نمی شوند؛ تمامت می کنند...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 16:27
+8
ronak
ronak
آقـــا دمــت گــــرم عــجــب چیــــز بـــا حـــالـــی
بـــــــــــــــود ... !! ...دفعـه بعـــد چیـپـس و مــاسـت هــَم
میــــآرم .....(جنتـــی خــطاب بــه زکــریـــای رازی انــدکی پـس از
کشــف الکــل
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 16:12
+6
parham
parham
چرا روان درمانی مردها کمتر از زنها طول میکشه؟

معمولا” باید در روان درمانی به دوران کودکی بازگشت و مردها همیشه در همون دوران به سر می برند!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 16:09
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ