یافتن پست: #کش

مهسا
مهسا
زندگی شیرین تر و گرم تر از عسله اما وقتی با طعم تلخ و طبع سرد آدمای نامرد قاطی بشه میتونه کشنده باشه!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 15:17
+4
فکل مکل
فکل مکل
پس چرا کسی چیزی نمیگه؟؟؟؟؟
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 12:47
+10
مهسا
مهسا
به زخمهایم می نگری ... ؟! درد ندارند دیـــــــــــــ ــگر ... روزی که رفتــــــــــــ ـــی ، ... مرگ تمام درد هایم را با خودش بــــــــــــــ ـرد ! مرده ها درد نــــــــــــــ ـمیکشند ... ! حرف آخرم این اســـــــــــــ ــت ... برنگرد دیـــــــــــــ ــگر !! زنده ام نـــــــــــکن ... !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/16 - 17:50
+3
ALI
ALI
ه روز یه گجشک آبادانی با یک کامیون تصادف می‌کنه،، راننده کامیون نگران پیاده می‌شه و بدن نیمه جان گنجشک رو میبره خونه و اون رو پانسمان میکنه و میذاره توی قفس... بعد از یه مدتی‌ گجشک به هوش میاد و با تعجب دور و برشو نگاه میکنه و بلند می‌شه و میله‌های قفس رو میگیره و فریاد میزنه؛ یعنی‌ مو راننده رو کشتوم؟ یعنی‌ مو توی زندانم؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/16 - 17:28
+1
ALI
ALI
نشستیم داریم فیلم اکشن میبینیم یه دفه بابام یه لگد محکم بهم زد.میگم چرا میزنی؟میگه خواستم حس ال ای دی سه بعدی بهت بدم که جلو دوستات احساس حقارت نکنی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/16 - 17:17
+2
مهسا
مهسا
چه خنده دار که ... : ناز را میکشیم ... آه را میکشیم ... انتظار را میکشیم ... فریاد را می کشیم ... درد را میکشم ... ولی بعد از این همه سال ، آنقدر نقاش خوبی نشده ایم که بتوانیم ... دست بکشیم ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/16 - 15:52
+4
مهسا
مهسا
خدایا … یه بــُر به این زندگیمون بزن … شاید دو تا حکم افتاد دستمون ، که هر نامردی ، آسش رو به رخ ما نکشه !!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/16 - 15:07
+5
مهسا
مهسا
این روزها ، زندگی را ... سرد سر میکشم ... طعم بیهودگــــــــــی میدهد و اجبار ..... این روزها ... میل و رغبتم را ... چیزی شبیه به مرگ، جویده است..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/16 - 13:08
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
همسایه مون تازه اسباب کشی کرده، ازم می پرسه آنتنو رو پشت بوم باید بذارم؟! گفتم پـَـــ نــه پـَـــ بیار بذار فرق سر من
دیدگاه  •   •   •  1390/11/11 - 16:57
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ