یافتن پست: #کش

مهسا
مهسا
گـــاهی بـاید به دور خـود یک دیــوار تنهایی کشید نـه بـرای اینکه دیگران را از خـودت دور کنی بلکـه بـرای اینکه ببینی بــرای چه کســـانی اهمیت داری کــه این دیوار را بشکنند..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 19:15
+4
مهسا
مهسا
هر روز نبودنت را بر دیوار خط کشیدم ببین این دیوار لا مروت دیگر جایی برای خط زدن ندارد خوش به حال تو که خودت را راحت کردی یک خط کشیدی تنها آن هم روی من . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 18:53
+3
امیرحسین
امیرحسین
برگی از اعترافات دختران: بچه که بودیم هرکی مارو میدید لپامونو میکشید میگفت عروس من میشی خوشگله؟؟ خب لامصبااااااا... حالا که بزرگ شدیم و به شماها نیازداریم کدوم گوری هستین؟؟؟{-18-}{-18-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 18:28
+3
sasan pool
sasan pool
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 17:59
+2
مهسا
مهسا
ایران دومین مصرف کننده مواد مخدر در جهان است خجالت نمی کشید ؟ یه خرده همت کنید تا قهرمانی راهی نیست !{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 16:29
+2
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
‫لغت نامه رانندگی در ایـــران: بوق: مسیرت کجاست؟ بووق: شما آژانس خواسته بودید؟ بوووق: سلام حاجی,فدات! بوق بوق: حله آقا حله! ... بووق بووق: درپارکینگو بده بالا پدر سوخته بوق بوق بوق: عروس چقدر قشنگه ایشالا مبارکش باد! بووووووق: دیدی از جا پرید؟ هرهرهر بووووووووووووووووووق: برو کنار عوضی بــوق: خانومی کجا,برسونمت فدات شم! بووووق بووووق: وایسا الاغ,الان نوبت منه!‬
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 16:26
+3
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
‫یه دوستی دارم سرباز نیروانتظامی بود چند سال پیش ، بعد تعریف می کرد یه بار ریخته بودن تو یه خونه ای همه تریاک می کشیدن و قاچاق چی بودن بعد یه پوستر بزرگ داریوش با ریش و محاسن رو دیوار بوده، بعد فرماتدشون به قاچاق چیا می گه از عکس این شهیدتون خجالت بکشید شهید دادین تریاک هم می کشین ! ای تو روح فرمانده که آقامون داریوش رو نمیشناخته :/‬ {-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 16:21
+5
مهسا
مهسا
ميگن هر نخ سيگار 3 دقيقه از عمر آدم کم مي کنه! همچنين ثابت شده اگه از چيزي لذت ببري 5 دقيقه به عمر آدم اضافه ميشه! نتيجه : سيگارتون رو با لذت بکشيد تا 2 دقيقه به ازاي هر نخ سيگار به عمرتون اضافه بشه........!!!!!!! {-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 16:10
+4
مهسا
مهسا
فقط یه ایرانی اونم از نوع تهرانی می تونه از دود شهر فرار کنه تا بره شمال هوای تازه تنفس کنه، بعد اونجا هی تند تند قلیون بکشه!{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 15:52
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ