یافتن پست: #کش

ronak
ronak
در تلاش برای تهیه ع[!]ایی برای فیسبوکش!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 15:40
+4
ronak
ronak
همسفر خوب در هواپیما !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 15:38
+4
ronak
ronak
ورودی دانشگاه تهران
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 15:27
+3
ronak
ronak
صحنه دلخراش خودکشی زن آدم برفی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 15:20
+4
amir taha
amir taha
جدید ترین فیلم های فیس بوکی: همه چیز از اد شروع شد !(عشقی خانوادگی ) جنگ ادمین ها (اکشن).چه کسی منو ریمو کرد؟؟؟ (پلیسی) دیشب زیر پستت کاممنت گذاشتم آیدا (عشقولانه) ... یک پیج و 100 ادمین(ایرانی) ادمین خوانده (هندی) من ترانه ۱۵ آیدی دارم !(عشقی اجتماعی) لایکی برای دو نفر !(عشقی جنایی) به خاطر یک مشت کامنت !(وسترن) بلاک شده ها !(ترسناک) زیر آسمان فیس بوک !(جتماعی) اینباکس ها هرگز دروغ نمیگویند !(جنایی پلیسی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 15:18
+3
amir taha
amir taha
به تعظیم مردم اعتماد نکن... تعظیم انان همانند خم شدن دو سر کمان است، که هر چه بیشتر به هم نزدیکتر شود ، تیرش کشنده تر است. ( خشایار شاه )‬
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 15:17
+2
مهسا
مهسا
روی دیوار روی سایه ای که به جا مانده از تو چشـم می کشم و دهانی که بخندد به این همه تنهایی و انتـظار ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 02:13
+3
mitra
mitra
وصیت نامه داریوش بزرگ هخامنشی اینک من از دنیا میروم بیست وپنج کشور جزء امپراتوری ایران است. و در تمام این کشور ها پول ایران رواج دارد وایرانیان در آن کشور ها دارای احترام هستند . و مردم کشور ها در ایران نیز دارای احترام هستند. جانشین من خشایار شا باید مثل من در حفظ این کشور ها بکوشد . وراه نگهداری این کشور ها آن است که در امور داخلی آنها مداخله نکند و مذهب وشعائر آنان را محترم بشمارد.اکنون که من از این دنیا می روم تو دوازده کرور در یک زر در خزانه سلطنتی داری و این زر یکی از ارکان قدرت تو میباشد . زیرا قدرت پادشاه فقط به شمشیر نیست بلکه به ثروت نیز هست . البته به خاطر داشته باش تو باید به این ذخیره بیفزایی نه اینکه از آن بکاهی . من نمی گویم که در مواقع ضروری از آن برداشت نکن ، زیرا قاعده این زر در خزانه آن است که هنگام ضرورت از آن برداشت کنند ، اما در اولین فرصت آنچه برداشتی به خزانه برگردان . مادرت آتوسا برمن حق دارد پس پیوسته وسایل رضایت خاطرش را فراهم کن .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 01:45
+5
mina_z
mina_z
فقر چیست؟ میخوام بگویم فقر چیست، فقر چیزی است که همه جا سر می کشد، فقر،گرسنگی نیست،عریانی هم نیست، فقر چیزی را" نداشتن" است،ولی آن چیز پول نیست،طلا و غذا نیست، فقر همان گرد وخاکی است که بر کتابهای فروش نرفته ی یک کتابفروشی می نشیند، فقر ،تیغه های برنده ماشین بازیافت است که روزنامه های برگشتی را خورد میکند، فقر ،کتیبه سه هزار ساله ی است که روی آن یادگاری نوشته اند، فقر ،پوست موزی است که از پنجره یک ماشین به خیابان انداخته می شود، فقر همه جا سر میکشد، فقر ،شب را "بی غذا" سر کردن نیست، فقر،روز را "بی اندیشه"سر کردن است
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 01:44
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ