یافتن پست: #کش

عسل ایرانی
عسل ایرانی
لیلی شدم مجنون شدی ، شیرین شدم فرهاد شدی .. حوا شدم بعید میدونم آدم بشی.....
4 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 01:39
+9
shahin ES
shahin ES
زن زیبایی به عقد مرد زاهد و مومنی در آمد. مرد بسیار قانع بود و زن تحمل این همه ساده زیستی را نداشت. روزی تاب و توان زن به سر رسید و با عصبانیت رو به مرد گفت: حالا که به خواسته های من توجه نمی کنی، خود به کوچه و برزن می روم تا همگان بدانند که تو چه زنی داری و چگونه به او بی توجهی می کنی، من زر و زیور می خواهم! مرد در خانه را باز کرد و روبه زن می گوید: برو هر جا دلت می خواهد! زن با نا باوری از خانه ...خارج شد، زیبا و زیبنده! غروب به خانه آمد . مرد خندان گفت: خوب! شهر چه طور بود؟ رفتی؟ گشتی؟ چه سود که هیچ مردی تو را نگاه نکرد . زن متعجب گفت: تو از کجا می دانی؟ مرد جواب داد: و نیز می دانم در کوچه پسرکی چادرت را کشید! زن باز هم متعجب گفت : مگر مرا تعقیب کرده بودی؟ مرد به چشمان زن نگاه کرد و گفت: تمام عمر سعی بر این داشتم تا به ناموس مردم نگاه نیاندازم، مگر یکبار که در کودکی چادر زنی را کشیدم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 01:14
+5
amir taha
amir taha
آقا واسه آخر هفته با بچه ها یه برنامه مصرف مواد گذاشتیم به همراه چاقو کشی،تجاوز و برنامه شاد و مفرح اسید پاشی... کیا میان؟ نگران نباشید آب بازی نداریم ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 00:11
+1
amir taha
amir taha
ایران دومین مصرف کننده مواد مخدر در جهان است خجالت نمی کشید ؟ یه خرده همت کنید تا قهرمانی راهی نیست!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 00:11
+1
amir taha
amir taha
بروسلی رو کشتن ,,تختی روکشتن,,داداشی رو کشتن,,ولی تا حالا دیدی یه معتادرو بکشن؟نتیجه اخلاقی:ورزش بیشتر از اعتیاد برای سلامتی ضرر داره !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 00:11
+2
ronak
ronak
اینقده شماها از ماجراهای کشتی نوح نوشتید که این خارجکیام بالاخره مسخره بازی رو شروع کردن!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 22:21
+2
sasan pool
sasan pool
غیرت به این میگن طرف گوشش کنده شده تا آخر برای تیم ملی راگبی کشورش بازی کرد دمش گرم مرامشو عشقه.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 21:20
+2
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
چه خنده دار که ناز را ميکشيم...آه را ميکشيم...انتظار را ميکشیم...فرياد رامي کشیم ... درد را ميکشیم...ولي بعد از اين همه سال آنقدر نقاش خوبي نشده ايم که بتوانيم، دست بکشيم‬
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 21:10
+2
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
توی اکثر کشورا ملی یعنی بهترین , برعکس کشور ما که ملی یعنی گه! مثلا بانک ملی، پول ملی، کفش ملی، خودرو ملی، بنزین ملی، تیم ملی، اینترنت ملی ...!‬ {-6-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 21:01
+3
رضا
رضا
عشق و برات کشیدم میون موج دریا / رو ماسه هاش نوشتم دوست دارم یه دنیا
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 20:19
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ