یافتن پست: #کش

sasan pool
sasan pool
دیشب توی برنامه نود این فتح الله زاده به فردوسی پور میگه تو موهات فر فوژه کردی؟عادل گفت چی ؟موهای من از بچگی فر بوده فر فوژه چیز دیگه هست.از همه این سوتی ها با حال تر رفته بازیکن خریده میگه این مال لتونی بعد عادل میگه نه این فرانسوی صربستانی هست بعد فتح الله زاده میگه باشه .رفته بازیکن خریده کلی بهش پول داده نمیدونه مال کدوم کشور هست.واقعا به داشتن چنین مدیران با ارزشی که در فوتبال داریم باید به خودمون و فوتبالمون افتخار کنیم.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/13 - 13:24
+2
ebrahim
ebrahim
آقا! میشه به خاتمتون نگاه کنم جوان خیلی آرام و متین به مرد نزدیک شد و با لحنی موأدبانه گفت : ببخشید آقا! من می تونم یه کم به خانوم شما نگاه کنم و لذت ببرم؟ مرد که اصلا توقع چنین حرفی را نداشت و حسابی جا خورده بود، مثل آتشفشان از جا در رفت و میان بازار و جمعیت، یقه جوان را گرفت و عصبانی، طوری که رگ گردنش بیرون زده بود، او را به دیوار کوفت و فریاد زد مردیکه عوضی، مگه خودت ناموس نداری ... گه می خوری تو و هفت جد آبادت ... خجالت نمی کشی؟ ... جوان امّا، خیلی آرام، بدون اینکه از رفتار و فحش های مرد عصبی شود و عکس العملی نشان دهد، همانطور موأدبانه و متین ادامه داد خیلی عذر می خوام فکر نمی کردم این همه عصبی و غیرتی شین، دیدم همه بازار دارن بدون اجازه نگاه میکنن و لذت می برن، من گفتم حداقل از شما اجازه بگیرم که نامردی نکرده باشم ... حالا هم یقمو ول کنین، از خیرش گذشتم مرد خشکش زد ... همانطور که یقه جوان را گرفته بود، آب دهانش را قورت داد و زیر چشمی زنش را برانداز کرد ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/12 - 23:40
mahdi
mahdi
وقتی بچه تون اومد خونه عطر زده بود آدامس هم مجویید هیچوقت ازش نپرسین : “سیگار کشیدی!؟” مستقیم بزنین زیر گوشش ! {-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/12 - 22:14
+1
mahdi
mahdi
رابطه دین و موسیقی هم کشف شد ! خوشگلا باید برقصن .................... امربه معروف ای قشنگتر از پریا تنها تو کوچه نریا ........... نهی از منکر ای خانوم کجا کجا ؟.......................... فضولی دارو ندارمو بگیر مال خودت مال چشات ............ صدقه - انفاق تو محشری از همه سری ....................... ذکر دلم هوس رطب کرده ........................... روزه آره . خودم فداتم ............................ شهادت یه امشب شب عشقه، همین امشبو داریم ....... لیلة القدر.
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/12 - 22:05
+4
mina
mina
سرکلاس دو خط سياه موازي روي تخته کشيد!! خط اولي به دومي گفت ما مي توانيم زندگي خوبي داشته باشيم ..!! دومي قلبش تپيد و لرزان گفت : بهترين زندگي!!! در همان زمان معلم بلند فرياد زد : " دو خط موازي هيچگاه به هم نمي رسند" و بچه ها هم تکرار کردند:دو خط موازي هيچگاه به هم نمي رسند. خط اولی گفت می شنوی اینها چه می گویند؟! می گویند ما به هم نمی رسیم! ولی من می گویم می رسیم به شرطی که… شرط عشق چه بود؟!(جوابشو واسم ارسال کن)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/11 - 23:58
+2
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
‫زمان مدرسه با بغل دستیمون که قهر میکردیم ، وسطِ میز یه خط می کشیدیم می گفتیم : وسایلت از این خط اینور تر نیاد!!!!! شما هم آره؟؟‬
دیدگاه  •   •   •  1390/10/11 - 11:44
+2
vahid lahiji
vahid lahiji
تا خدا بنده نواز است به خلقم چه نیاز می کشم ناز یکی تا به همه نازکنم .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/11 - 00:20

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ