یافتن پست: #کم

alifabregas
alifabregas
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 12:56
+3
saman
saman
در CARLO
برای درد بی دوا بگو طبیب می شوی

کمی برای خنده ام بگو که سیب می شوی

اگر چه من حبیبه ام بدان برای این دلم

عزیز نه، کمی برای من حبیب می شوی

برای دوست داشتن ات کمی ترانه می شوم

بمان ولی بدان فقط تو هم رقیب می شوی

و باز با نگاه خود به این دلم اشاره کن

نگو دوباره می روم و تو غریب می شوی

نگو ستاره می شوم که فاصله بهانه است

به هر کجا که بنگرم به دل قزیب می شوی

اگر که جای قافیه نشسته ای کمی بخند

برای درد بی دوا بگو طبیب می شوی
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/12 - 12:33]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 12:31
+4
yagmur
yagmur
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 12:29
+6
yagmur
yagmur
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 12:21
+2
sara
sara
@mohammadmahdi میان انسان و شرافت رشته باریکی وجود دارد

و اسم آن " قـــــول " است...

ما به هم قول داده بودیم. مگه نه ... ؟؟
7 دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 12:19
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
توقعــ زیادیــ نیستــ خواستنــ امنیتـ آغوشـ

تــــــــــــــو

و....

عشقیـــ کهــ زیر خطـ کمـــربنـد نباشــــــد

!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:36
+5
مهسا
مهسا
@NEGAR1992
یکرنگ که باشی

زود چشمشان را می زنی

خسته می شوند از رنگ تکراریت

این روزها دوره ی رنگین کمان هاست...
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:10
+5
NeDa
NeDa
هر آدمی حق داره یه جایی کم بیاره... بگه دیگه نمیکشم...تمومش کن ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 18:43
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در SMS
کاش به جای اورانیوم , فرهنگ رو هم کمی غنی میکردیم...
(مخاطب خاص داشت)
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 16:30
+6
hosein
hosein
دوستی ها کمرنگ ، بی کسی ها پیداست / راست گفتی سهراب ، آدم اینجا تنهاست . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 16:24
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ