یافتن پست: #کم

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کمی رحم کن...لعنتی!

این طور که راه می روی.... به ناز......

شهر بیچاره می شود!!!


.........................."رضا کاظمی"..............
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 16:23
+2
saman
saman
در CARLO
قلکمو ميشکنم با نصف پولش نازتو ميخرم ، با نصف ديگش مداد رنگي تا نازتو بکشم .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 13:17
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مجنون که می شوی ، لیلی شدن را کم می آورم ...آوای دلت را با کدامین ساز عاشقی می شود نواخت ؟بند بند وجودم تار می شود ، دلم به لرزه می افتد ! ل
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 12:30
+1
saman
saman
در CARLO
اون وقتـها که بــچـه بودیـم خــوب یـادتـه بـازیـهایی که با هم میکردیـم خوب یـادتـه
آن روزهامن بودم وتو،یه دوستی بچگونه شب و روز را به هم گذر کردیم خوب یادته
آره،عـزیزم روزهـام می گـذشت به یـادت تا که دوستیهامون رسید به عشق،یادتـه
ولی افسوس نبـود جـرات ابـراز عـشقـم نمی دونم شاید گریه و خنده هایم رایادته
کردم هـرآن کاری که برمـی آمد ز دستم به گمانم به نشانه ابرازعطش عشقم،یادته
گذشـت آن روزهـای خـوب یا بد شایـدم من که تابه ابد به یادمه،تو هم احتمالا یادته
نشـسته بـودم کـنـج خـانه،ویران وحیران مـادرم کـشیـد دسـتی برسـرم،گـفـت یادتـه
گفتمش مادرچه رابایدبه یادداشته باشم گـفـت:.............،دخـتـر هـمـسایه را یـادتـه
نبودی در آن لحظه، بنگری حال و روزم را ولـی احـتمالا قلـب و دل نـازکم را خوب یادته
آره، مادرم گـفت تـو رفـتی در پی زندگی من ماندم و یک عمر احساس مردگی،یادتـه
نمی دونم چگونه عمرم را بعدتو بسر کنم بگـو بـر من راه حـلی،ای بی وفـا،اگر دریـادته
نمیدونم شعرم منظورم را میرسونه یانه.ولی امیدوارم درکم کنید.شعر ساده و خودمونیه ولی از
ته قلبم دراومده.
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/11 - 12:20]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 12:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پشت این پنجره ها دل می گیره
غم و غصه دلو تو میدونی
وقتی از بخت خودم حرف میزنم
چشام اشک بارون میشه تو میدونی
عمریه غم تو دلم زندونیه
دل من زندون داره تو میدونی
هر چی بهش میکم تو آزادی دیگه
میگه من دوست دارم تو میدونی
می خوام امشب با خدام شکوه کنم
شکوه های دلمو تو میدونی
بگم ای خدا چرا بختم سیاس
چرا بخت من سیاس تو میدونی
پنجره بسته میشه شب میرسه
چشام آروم نداره تو میدونی
اگه امشب بکذره فردا میشه
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 11:49
+2
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
یک دود میکنم
به یاد هایی که از سر و کول بالا رفته اند …
یک نخ به یاد تمام دل هایم …
یک نخ به یاد که همیشه داده ام …
یک نخ به یاد تمام های نریخته …
کمی لطفا
، به اندازه یک دیگر
، به اندازه های کوتاه
یک بیشتر تا این نمانده !:|
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 21:27
+5
ملچ مولوچ
ملچ مولوچ
تفاوت آدم های کوچک , متوسط, بزرگ!
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

آدم های بزرگ در باره ایده ها سخن می گویند
آدم های متوسط در باره چیزها سخن می گویند
آدم های کوچک پشت سر دیگران سخن می گویند
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

آدم های بزرگ درد دیگران را دارند
آدم های متوسط درد خودشان را دارند
آدم های کوچک بی دردند
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

آدم های بزرگ عظمت دیگران را می بینند
آدم های متوسط به دنبال عظمت خود هستند
آدم های کوچک عظمت خود را در تحقیر دیگران می بینند
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

آدم های بزرگ به دنبال کسب حکمت هستند
آدم های متوسط به دنبال کسب دانش هستند
آدم های کوچک به دنبال کسب سواد هستند
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

آدم های بزرگ به دنبال طرح پرسش های بی پاسخ هستند
آدم های متوسط پرسش هائی می پرسند که پاسخ دارد
آدم های کوچک می پندارند پاسخ همه پرسش ها را می دانند
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}

آدم های بزرگ به دنبال خلق مسئله هستند
آدم های متوسط به دنبال حل مسئله هستند
آدم های کوچک مسئله ندارند
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 20:28
+11
saqar
saqar
در CARLO
میخوام از چندتا درد دخترونه براتون بگم :فکر کن تازه لاک زده باشی و حواست نباشه، دست کنی تو موهات. از اون بدتر لاک زدی و دیرت شده و میخوای دکمه مانتو ببندی. از اون فاجعه تر وقتی کامل آرایش کردی و میخوای لباس یقه اسکی بپوشی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 18:12
+5
saqar
saqar
در CARLO
عاقا من نمیدونم چه حکمتیه هروقت که من گشنمه فرق یخچالمون با کمد، فقط چراغ توشه! حالا کافیه من مریض بشم اشتهام کور بشه، از تخم طوطی آمازونی بگیر تا شتر بریون در این گنجیده میشه؛ ماه رمضون که دیگه هیچی اصن واویلاست... یخچاله ما داریم؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:37
+6
saqar
saqar
در CARLO
طرف ۲ ساعته با دختره رفیق شده هنو اسمشو درست حسابی نمیدونه بعد بهش اس میده :دوسم داری؟؟؟
خو د لامصب صب کن ساعت دو رقمی شه بعد از این حرفا بزن ملت رو کمبود محبت پوکونده باو...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:30
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ