یافتن پست: #کم

مهسا
مهسا
دخدر خالم تعریف میکرد :
عاقا یه بار من مانتو زرد پوشیدم رفتم بیرون !
یه پسره از جلوم رد شد ،
بهم گفت : شلــــــــــــــه زرد :|
منم محلش نذاشتم ، بعد که یخورده رفتم جلوتر صدام کرد :
خانــــــــــــــــــوم !؟
منم فک کردم میخواد چیزی بپرسه !
گفتم : بله ؟!
گفت : پشتِ کمرت با دارچین بنویس یا حسین ^_^
آخرین ویرایش توسط maahsaa در [1392/04/9 - 19:04]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 19:04
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
ســــر زده بیــــــا …
کمــــــﮯ آشفتــــگی بــــد نـیست …
آن وقــــــت …تکــــــاندن ِ شانــــــه هاﮮ ِ پُـر غُـبــــــار
و مُرتب کردن ِ موهــــــاﮮ ِ پریـشــــــانت ،
بهانـــــــﮧ اﮮ مـﮯشود براﮮ ِ زندگـــــــﮯ
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:57
+7
saman
saman
من نمیدونم مردم چطوری به حالت خلسه (خلصه) فرو میرن !!!!!
والا من هر دفعه میام تمرکز بگیرم یا مگس دور و اطراف میپلکه یا یکی میاد قلقلکم میده بعد غیب میشه !!!!
اصلا کار نشدنییه !!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:49
+7
sasan pool
sasan pool
10 دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:39
+2
saman
saman
تو از عشق حرف نزن معنی عشقو نمیدونی

میگی دوستم داری اما میری و نمیمونی

اره میری ولی غم تو دلم اسیره سخته

شاید قسمت اینه اون که برات میمیره رفته

فقط وقتی میری نگو که کار روزگاره

قشنگیش همینه عشقت تو رو تنها میذاره

تو از عشق حرف نزن عشق معنی تازه نداره

میخوای بری برو دوست داشتن اندازه نداره

برو تو البوم خاطره هام عکساتو بردار

باید یادم بره عشقت همین بود بی کم و کاست

باید یادم بره روزای خوب و شاد برفی

باید یادم بره هر چی که میگفتی هر حرفی

خودت یه روز میای شاید یه ماه شاید یه سال یه قرن دیگه

بدون من چشم به راهتم ته قصه همینه
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 16:19
+4
saman
saman
دعا کن دعام بگیره اگه حتی خیلی دیره

برای از تو گذشتن دل من دیگه اسیره

دعا کن دعام بگیره تو نری و بی وفا شی

دعا کن دعام بگیره نری و از من جدا شی

این تموم ماجرا نیست بی تو این لحظه ها خالیست

دعا کن دعام بگیره عشق من که ادعا نیست

بیا و به این شکسته بی ترحم باز تو رو کن

بیا با ناز قدمهات دلمو تو زیرو رو کن

عزیزم به جون چشمات عشق تو کرده اسیرم

بیا تا با چشم مستت کمی ارامش بگیرم

تموم خاطرت این شد یه دعا یه دنیا غصه

دلی که به انتظارت عمری منتظر نشسته
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 15:28
+3
saman
saman
در CARLO
قشنگیش همینه عشقت تورو تنها میذاره
تو از عشق حرف نزن معنی عشقو نمیدونی
میگی دوستم داری اما میری و نمیمونی
اره میری ولی غم تو دلم اسیره سخته
شاید قسمت اینه اون که برات میمیره رفته
فقط وقتی میری نگو که کار روزگاره
قشنگیش همینه عشقت تو رو تنها میذاره
تو از عشق حرف نزن عشق معنی تازه نداره
میخوای بری برو دوست داشتن اندازه نداره
برو تو البوم خاطره هام عکساتو بردار
باید یادم بره عشقت همین بود بی کم و کاست
باید یادم بره روزای خوب و شاد برفی
باید یادم بره هر چی که میگفتی هر حرفی
خودت یه روز میای شاید یه ماه شاید یه سال یه قرن دیگه
بدون من چشم به راهتم ته قصه همینه
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/9 - 14:34]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 14:33
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
مهربانی تا به کی؟
بگذار سخت باشم و سرد..
باران که بارید چتر بگیرم و چکمه..
خورشید که تابید پنجره ببندم و تاریک..
اشک که آمد دستمالی بردارم و خشک...
او که رفت نیشخندی بزنم و سکوت
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 12:03
+9
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
اگر درد داری ، تحمل کن روی هم که تلنبار شد دیگر نمیفهمی کدام درد از کجاس کم کم خودش بی حس می شود ...
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 11:54
+7
*elnaz* *
*elnaz* *
...تو ک می گفتی تکیه گاه محکمتم...دیگه با من چرا د اخه .........
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 00:37
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ