یافتن پست: #کم

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دل به هـــر کـــس مسپار !!!
گــــرچه ، عاشــــق باشد
حکم دلداری ، فقط عشق که نیست ...
او بجــــز عشــق باید
لایق عمق نگاهت باشد
و کمی هم بیــــــمار
تا نگاه تو تسکین بدهد روحش را
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 20:43
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ادامه ﺧﻼﺻﻪ ﺍﺧﺒﺎﺭ ﺻﺪﺍ ﻭ ﺳﻴﻤﺎ :
ﺍﺭﻭﭘﺎ :
ﺭﮐﻮﺩ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﻱ + ﻓﻘﺮ + ﺑﻴﮑﺎﺭﻱ ...
ﺭﻭﺳﯿﻪ ﻭ ﭼﯿﻦ :
ﭼﻮﻥ ﺗﻮ ﺑﺤﺚ ﻫﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﻫﻮﺍﻣﻮﻧﻮ ﺩﺍﺭﻥ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﺎﻫﺎﺷﻮﻥ
ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ...
ﺳﻮﺭﻳﻪ :
ﺣﻤﺎﻳﺖ ﻗﺎﻃﻊ ﻣﺮﺩﻡ ﺍﺯ ﺑﺸﺎﺭ ﺍﺳﺪ ...
ﺁﻣﺮﻳﮑﺎ :
ﺷﮑﺴﺖ ﻭ ﻧﺎﮐﺎﻣﻲ + ﺑﻪ ﺯﺍﻧﻮ ﺩﺭ ﺁﻣﺪﻥ +ﺧﻨﺜﻲ ﺷﺪﻥ ﺗﻮﻃﺌﻪ ﺁﻣﺮﻳﮑﺎ
+ ﻧﺎﺭﺿﺎﻳﺘﻲ +ﺧﺸﻮﻧﺖ + ﺭﻭﺍﻧﯽ ﺷﺪﻥ ﺳﺮﺑﺎﺯﻫﺎ + ﻃﻮﻓﺎﻥ ...
ﻭﻧﺰﻭﺋﻼ :
ﺭﺿﺎﻳﺖ ﻣﺮﺩﻡ ﺍﺯ ﻫﻮﮔﻮﭼﺎﻭﺯ ...
ﺍﻳﺮﺍﻥ :
ﺷﮑﻮﻓﺎﻳﻲ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﻱ+ ﻓﻦ ﺁﻭﺭﻱ + ﺗﻮﺍﻧﺎﻳﻲ ﻭ ﺍﻗﺘﺪﺍﺭ +ﺍﻓﺘﺘﺎﺡ
ﭘﺮﻭﮊﻩ +ﻣﺸﺖ ﻣﺤﮑﻢ ﺑﻪ ﺩﻫﺎﻥ ﺍﺳﺘﮑﺒﺎﺭ + ﺭﺗﺒﻪ ﺍﻭﻝ ﺗﻤﺎﻡ ﻋﻠﻢ ﻫﺎ
ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 19:58
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
"می دانی فکر "هزارتو"اول از کجا آمد؟از بین النهرین باستان.
روده های حیوانات را بیرون میکشیدند...گمان میکنم گاهی هم مال آدمها را!
و از شکل آن برای پیش بینی آینده استفاده می کردند. بنابراین الگوی نخستین هزارتو در یک کلمه "شکم"است.که یعنی قوانین هزارتو درون توست و با هزارتوی بیرون ارتباط دارد.آنچه بیرون از توست منعکس کننده ی چیزهای درون توست و آنچه درون توست منعکس کننده ی چیزهای بیرونی ست.بنابراین وقتی به هزارتوی بیرون از خودت قدم میگذاری همزمان به هزارتوی درون هم قدم گذاشته ای"
*هاروکی موراکامی"
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 19:43
+1
saman
saman
دلت میگه که اینجایی,ولی چشمات میگن میری

میگن میری ولی با اون,تو داری اوج میگیری

تو تعبیر یه رویایی,که بی شک از دلم دوره

بذار اشکات بارون شه,بذار کمتر شه دلشوره

.

.

.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 17:32
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دختر ﭼﯿﺴﺖ؟
.
.
.
.
.
.
ﺗﻼﺵ ﺑﯽ ﺣﺎﺻﻞ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭ ﺑﺮﺍﯼ پسرﺩﺍﺭ ﺷﺪﻥ ! یکی بیاد کمک پرچمو بگیره دستم خسته شد {-26-}
5 دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 16:43
+8
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
پا بند کفش های سیاه سفر نشو،یا دسته کم به خاطره من،دیرتر برو...هی پا به پا نکن که بگویم سفر به خیر،مجبور نیستی بمانی،ولی نرو... همیشه زنده میمونن با یاده تو ترانه هام،منو ببخش اگه بازم اشکام چکید رو نامه هام،دیگه تموم شد فرصتم خاطره هام پیشت باشه،تموم خاطراته خوب خدانگدارت باشه....
این شعر واسه سلطان احساس
مجید خراطهاست
دیدگاه  •   •   •  1392/04/8 - 00:10
+6
ساناز
ساناز
ﺗﻬﺮﺍﻧﯽ : ﺩﺍﺵ ﻣﺸﺘﯽ
ﺍﺻﻔﻬﺎﻧﯽ : ﺣﺴﺎﺑﮕﺮ
ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻧﯽ : ﺧﻮﺵ ﺗﻴﭗ
ﻗﻤﯽ : ﻣﺬﻫﺒﯽ
ﮐﺮﺩﺳﺘﺎﻧﯽ : ﭘﻬﻠﻮﺍﻥ
شمالی : ﺯﻳﺒﺎ ، ﺟﺬﺍﺏ ، ﺧﻮﺵ ﺗﻴﭗ ، ﺑﺎﻣﺮﺍﻡ ،
ﺑﺎﻣﻌﺮﻓﺖ ، ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ، ﺑﺎﮔﺬﺷﺖ ، ﻟﻮﺗﯽ ، ﺩﺳﺖ ﻭ ﺩﻝ
ﺑﺎﺯ ، ﺑﺎﺣﺎﻝ ،نوع دوست،ﻓﻮﺗﺒﺎﻟﯿﺴﺖ ،ﻫﻤﻪ ﭼﯽ
ﺗﻤﺎﻡ ، ﻫﺮ ﭼﻲ ﺑﮕﻢ ﮐﻢ ﮔﻔﺘﻢ ، ﺍﺻﻼ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﺳﺖ
ﺍﻳﻦ ﺑﺸﺮ، ﺯﻣﯿﻦ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭﻣﯿﮑﻨﻪ ﺑﭽﻪ شمالی {-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 19:15
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بر عکس فلش مموری ها که روز به روز کوچکتر می شوند و پرظرفیت تر
بعضی آدم ها روز به روز بزرگتر می شن و . . . بی ظرفیت تر . . .

خاک بر اون سرت که از یه فلش مموری هم کمتری خاااااااک خــــــــــــــــاک :|
خاک بدین خاک کم آوردم:|
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 15:47
+3
parisa
parisa
بگـــــــذار کمـــــــی ... تمـــــــام زندگـــــــی ات باشـــــــم !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 15:44
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﻣﺪﺭﺳﺎﻥ ﺷﺮﯾﻒ!!! ﮔﻔﺖ:ﺑﻠﻪ ﺑﻔﺮﻣﺎﯾﯿﺪ ﮔﻔﺘﻢ: ﻣﺪﺭﺳﺎﻥ ﺷﺮﯾﻒ ﮔﻔﺖ:ﺑﻠﻪ ﺩﺭﺳﺘﻪ ﺍﻣﺮﺗﻮﻥ ﺑﮕﯿﺪ ﮔﻔﺜﻢ: ﻣﺪﺭﺳﺎﻥ ﺷﺮﯾﻒ ﮔﻔﺖ: ﻣﺴﺨﺮﻩ ﮐﺮﺩﯾﻦ ﮔﻔﺘﻢ: ﻣﺪﺭﺳﺎﻥ ﺷﺮﯾﻒﮔﻔﺖ : ﺩﯾﮕﻪ ﻣﺰﺍﺣﻢ ﻧﺸﯿﺪ ﮔﻔﺘﻢ: ﻣﺪﺭﺳﺎﻥ ﺷﺮﯾﻒ {-33-} حقشونه کصااافطا یکم بفهمن ما چی میکشیم ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 15:36
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ