یافتن پست: #کم

saqar
saqar
در CARLO
از مرد فرانسوی پرسیدند :چرا دست زن رو میبوسی؟ پاسخ داد :چون زن محترم است و نیمه گمشده مرد را تکمیل می کند، مرد المانی گفت :زن مقدس است چون میزاید و ادامه زندگی در اوست ومرد ایرانی اینگونه پاسخ داد :بالاخره باید از یه جایی شروع کنم دیگه...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 19:11
+5
saman
saman
آه عزیزکم ...



چه عشوه های دست نخورده ای



برایت نگه داشته ام ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 16:13
+3
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO


در مهد کودکهای ایران 9 صندلی میذارن و به 10 بچه میگن هر کی نتونه سریع برای خودش یه جا بگیره گرگه و .... ادامه بازی. بچه ها هم همدیگر رو هل میدن تا خودشون بتونن روی صندلی بشینن.

با این بازی ما از بچگی به کودکان خود آموزش میدیم که هرکی باید به فکر خودش باشه.

در مهد کودکهای ژاپن 9 صندلی میذارن و به 10 بچه میگن اگه یکی روی صندلی جا نشه همه باختین. لذا بچه ها نهایت سعی خودشونو میکنن و همدیگر رو طوری بغل میکنن که کل تیم 10 نفره روی 9 تا صندلی جا بشن و کسی بی صندلی نمونه. بعد 10 نفر روی 8 صندلی، بعد 10 نفر روی 7 صندلی و همینطور تا آخر.

با این بازی اونا به بچه هاشون فرهنگ همدلی و کمک به همدیگر رو یاد میدن.
4 دیدگاه  •   •   •  1392/04/5 - 15:27
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
از هر گروه و هر نژاد
دست بر دست هم باید نهاد
فارغ از هر زنده باد و مرده باد
سر به راه مملکت باید نهاد
مام و میهن عاشق صلح صفاست
بچه ها این پرچم خیلی قشنگ
پرچم سبز و سفید و سرخ رنگ
هم نشان از صلح دارد هم ز جنگ
خار چشم دشمنان چشم تنگ
افتخار ما به آن بی انتهاست...
بچه ها این خانه ی اجدادی است
گشته ویران تشنه ی آبادی است
خسته از شلاق استبدادی است
مرحم دردش کمی آزادی است
مرحم دردش کمی آزادی است.
بچه ها این کار فردای شماست...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 21:20
+7
parisa
parisa
دروغ می گفت........
دیگری را دوست می داشت...
بارها از او پرسیدم دوستم داری می گفت:آری
آخر از پای شکیبایی افتادم گفتم راستش را بگو هرچند هم که سخت باشد تو را خواهم بخشید...
آیا پای یکی دیگر در میان است؟
کمی چرب زبانی کرد و در آخر گفت: آری
گفتم تو سال ها به من دروغ گفتی این بار من به تو دروغ می گویم:
تورا هیچ وقت نخواهم بخشید
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 21:11
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بخند مهربان بخند
خنده هایت بود که مرا تا اینجا آورد
بخند که خنده هایت را کم دارد این دنیام !!
بخند که خنده هایت را می پرستید چشمام
بخند مهربان !!
بخنـــــد ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 14:57
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من بی تکیه گاهم

یک عالمه هم عشق منجمد دارم!

با تو اما

نه من گریه می کنم

نه تو کمی شانه می شوی برایم

هیچ می دانی

من به آغوش بی چشمداشت تو

به چشم افسانه می نگرم؟!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 14:45
+1
Burden
Burden
اینم ترانه و ترجمه آهنگ پروفایلم

البته باید برید دیدگاه ببینید!{-7-}

با صدای استاد Adele

{-50-}
آخرین ویرایش توسط Opeth در [1392/04/4 - 14:05]
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/4 - 14:00
+5
-1
*elnaz* *
*elnaz* *
… کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند… و من همه ی دلتنگیهایم را رویش “ ” کنم… و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم…و
7 دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 23:53
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کرم حلزون رویایی 129هزار ت
چاقوی طرح ژاپنی 299هزار تومن. سرویس قابلمه وتابه 399هزارتومن.
سوالی دراین تبلیغات ذهن منو درگیرکرده قیمتارو برچه اساسی تعیین میکنن یعنی هزار تومن بیشتربودسرمون کلاه میرفت؟
لایک=مشکل ازذهنت بگوبیخود درگیرنشه الان تحریمیم
لایک=آره خیلی بفکرموننا کم نیستا هزااااااااااااااارتومن
ولایک های دیگر=......
دیدگاه  •   •   •  1392/04/3 - 19:26
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ