یافتن پست: #کم

*elnaz* *
*elnaz* *
ها میشود................. اما شود..
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 18:44
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
سالهاست در مانده ام کم کم دارد به بغض هایم تعلق میگیرد.......
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 18:12
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دقت کردید بعضی وقتها که پست ها رو لایک میکنید 1 ثانیه بعدش لایک از جا در میاد {-33-}
این واسه اینه که مهکم لایک نمیزنید {-7-}
باید قشنگ فشار بدید تا خوب جا بخوره {-18-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 17:50
+11
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نتیجه عاشقی در کشورهای مختلف چی میشه؟
توی انگلستان:
دو تا عاشق با کمال خونسردی حل قضیه رو به یه شرط بندی توی مسابقه ء اسب سواری موکول می کنن اسب هر کدوم برنده شد ، معشوق مال اون میشه
توی ایران:
فقط پول موضوع رو حل می کنه پدر و مادر دختر می شینن با همدیگه مشورت می کنن و خواستگاری که پولدار تر و گردن کلفت تره رو انتخاب می کنن عاشق شکست خورده اگه توی عشقش جدی باشه یا باید خودشو بکشه یا رقیب رو از میدون به در کنه یا افسردگی می گیره
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 17:29
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
به بعضیا باس گفت عزیـــــــــــــزم...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
زندگی ما بازار نیست که بری یه دور بزنی اگه از کسی خوشت نیومد برگردی،
رفتی دیگه برو گم شو تا یه لگد نخوابوندم تو شیکمت ...
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 16:36
+5
roya
roya
در CARLO
دقت کردین تو فیلم و سریال های ایرانی وقتی دوتا دانشجو میخوان عاشق هم بشن

باید پسره اشتباها به کیف دختره بزنه تا همه

وسایلش بریزه و تو جمع کردن کمکش کنه و عاشقش بشه ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 13:23
+5
saqar
saqar
در CARLO
بابا باید حتما بیام اینجا آبروریزی کنم تا کمک کنید؟آآآآآآاهههههههههههای کسی صدای منو میشنوه!{-40-}{-40-}{-40-}
5 دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 19:41
+8
saqar
saqar
بابا یه کمکی راهنمایی چیزی!!!!!!!!!!!!!!!!!!{-16-}{-40-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 19:32
+2
roya
roya
در CARLO
روانشناسی رانندگی :

اینایی که وقتی میشینن تو ماشین حاضرن ۴۵ دقیقه کمربند ایمنی رو بگیرن تو دستشون ولی این بیلبیلکِشو جا نندازن ؛

کلا آدمای صبورین !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 13:25
+3
vahid7z
vahid7z
گوشی دختر خالم آنتن نمیداد بهش پیام دادم نمیتونم بگیرمت.
جواب داده به درک!!! مگه کم خواستگار دارم؟!؟!؟!
خدایی توهم بیداد میکنه){-9-}{-9-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 11:47
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ