یافتن پست: #کم

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دندانم شکست ...

برای سنگ ریزه ای که
...
در خوراکم بود !

دردم گرفت ...

نه برای دندانم !

برای کم سو شدن

چشمان مادرم ....!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 16:37
+2
AmiR
AmiR
اینم سوتی مامان ما در تاکسی :
تو تاکسی نشستیم مامانم خواست کرایه رو حساب کنه.پرسید چقدر میشه ؟
راننده گفت هزار تومن .!
مامانم شاکی شده تو اوج عصبانیت برگشته میگه :ماهفته ی پیش با
[!] تا اراک اومدیم کرایمون نسبت به مسیرمون خیلی کمتر شد.....
راننده گیج و منگ داشت مامانم رو نگاه میکرد ...!
آخه مادر من vip کجا [!] کجا ...!!
{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-33-}{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 11:52
+1
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
نه اینکه زانو زده باشم ..... نه ...!!!
فقط بی کسی .... کمی سنگین است .... همین
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/03/5 - 11:39]
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 11:39
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چند در کوی تو باخاک برابر باشم؟ / چند پامال جفای تو ستمگر باشم؟

چند پیش تو به قدر از همه کمتر باشم؟ / از تو چند ای بت بد کیش مکدر باشم؟

میروم تا بسجود بت دیگر باشم / باز اگر سجده کنم پیش تو کافر باشم

خود بگو کز تو کشم ناز و تغافل تا کی؟

طاقتم نیست از این بیش، تحمل تا کی؟
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 19:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برای بدست آوردن دل‌ او ،... آنطور که هستی‌ باش ،
صداقت مؤثرترین تیری است که به قلب هدف می‌‌نشیند ،

هدفت را با نقشه‌های جوراجور آلوده مکن‌ ،

کوشا باش ،... نه‌ مصر ،
افتاده باش ،... نه‌ ذلیل ،
شوخ باش ،... نه‌ مسخره ،
آزاده باش ،،... نه‌ یاغی ،
مطمئن باش ،... نه‌ ساده ،
صبور باش ،... نه‌ در کمین ،
از خود ،... راضی باش ،.... نه‌ از خود راضی ،
خودت باش ،.... نه‌ آنطور که فکر می‌‌کنی‌ او می‌‌خواهد ،

آنوقت خواهی دید که کلید دلش را در دست خود خواهی داشت
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 17:32
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پستچی آمد ...... مثل هر روز ......

در تمام خانه ها را زد و نامه ها و بسته ها را تحویل داد .......

به من که رسید ......

قیافه ای کمی ناراحت به خود گرفت و گفت :

امروز هم نبود ..... شاید فردا .......

بی انصاف من به درک ..........

لا اقل پستچی را از عذاب وجدان خلاص کن .....

تا اینچنین هر روز شرمندگی را در چشمانش نبینم ........
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 17:14
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حضور هیچکس در زندگی ما اتفاقی نیست،خداوند در
هر حضوری رازی نهان کرده برای کمال ما.
خوشا آن روزی که دریابیم راز این حضور را.
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 17:02
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
درین محاکمه تفهیم اتهام ام کن

سپس به بوسه ی کارآمدی تمام ام کن



اگرچه تیغ زمانه نکرد آرام ام،

تو با سیاست ابروی خویش رام ام کن



به اشتیاق تو جمعیتی ست در دل من

بگیر تنگ در آغوش و قتل عام ام کن



شهید نیستم اما تو کوچه ی خود را

به پاس این همه سرگشتگی به نام ام کن



شراب کهنه چرا؟ خون تازه آوردم...

اگر که باب دلت نیستم حرام ام کن



لبم به جان نرسید و رسید جان به لبم

تو مرحمت کن و با بوسه ای تمام ام کن !!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 11:49
+5
roya
roya
در CARLO
موبایلم امروز بهم گفت: منُ چرا میزنى به شارژ؟ واسه کى؟ واسه چى؟

هیچ جوابى نداشتم بدم، فقط از اتاق رفتم بیرون گذاشتم کمى با خودش خلوت کنه
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 10:28
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا لا تُبْطِلُوا صَدَقاتِكُمْ بِالْمَنِّ وَ الْأَذى: اى كسانى كه ایمان آورده‏اید، صدقه‏هاى خود را با منّت و آزار، باطل مكنید( البقرة : 264)

وقتی می خواهی به یه نیازمندی کمک کنی سعی کن تو چشاش نگاه نکنی چون احساس می کنه داری ته مونده غرورشو میخری!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 19:31
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ