یافتن پست: #کم

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
ترکم کردی...

تنهایی سخت بود...

همدمی انتخاب کردم -> (سیگار)

با همدمم همجا رفتم...

دیگر کسی مرا حساب نمیکند...

داشتن یار تقاص دارد؟

مگر توام یار نداری؟

چرا مرا بدبخت خطاب میکنند...!!؟؟

تو را خوشبخت...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در SMS
از نشونه های آخر الزمان اینه که اینقدر سرعت اینترنت کم میشه که آدم هوس می کنه درس بخونه
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:12
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دست همیشه برای زدن نیست

کار دست همیشه مشت شدن نیست

دست که فقط برای این کار ها نیست

گاهی دست میبخشد

نوازش میکند ..... احساس را منتقل میکند

گاهی چشمها به سوی دست توست

دستت را دست کم نگیر
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:00
+3
mana
mana
من دیوانه نیستم فقط کمی تنهایم همین !

چرا نگاه می کنی ؟ تنها ندیده ای ؟

به من نخند ، من هم روزگاری عزیز دل کسی بودم ..
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 15:46
+9
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
من دیوانه نیستم فقط کمی تنهایم همین !

چرا نگاه می کنی ؟ تنها ندیده ای ؟

به من نخند ، من هم روزگاری عزیز دل کسی بودم ...{-7-}{-11-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 15:12
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
یعنی اینجا اونقدر که همه تنبل تشریف دارن ، اعتماد بنفس هم ندارن
همه میدونن گند میزنن تو نظر سنجی پیش بینی میکنن معدلشون اینقدر افتضاح هست {-33-}{-11-}
الکیم که شده بود واسه حفظ آبرو معدلتونو یکم بالا میزدید !!! {-33-}{-32-}
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 00:55
+7
roya
roya
در CARLO
● آداب حرف زدن
اگر در مهمانی زیاد حرف بزنید، پرحرف هستید و حوصله آدم را سر می برید.
اگر در مهمانی کم حرف بزنید، کم حرف هستید و حوصله آدم را سر می برید.
اگر در مهمانی اصلا حرف نزنید، مغرور و پر افاده هستید و حوصله آدم را سر می برید.
اگر در مهمانی حرف نزنید و با حرکات صورت و چشم و ابرو ارتباط برقرار کنید، بی ادب هستید.
اگر لحنتان سوالی باشد، کنجکاو و فضول هستید.
اگر فقط به سوال ها جواب بدهید، تودار هستید و باید با آچار از شما حرف بکشند.
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 21:43
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز ♥دوم خرداد♥ ، دومین سالگرد درگذشت ♥نـــاصــــر حــجـازی♥

مردی که در 11 سال، ۶۲ بار سنگربان تیم ملی بود
با اینکه بازیها به نسبت الان خیلی کمتر بود ...

مردی که با تیم ملی قهرمان آسیا شد... به جام جهانی رفت ...

با تاج سابق قهرمان ایران و آسیا شد ...
و در آستانه پیوستن به منچستریونایتد بزرگ قرار گرفت ...

♥ روحش شاد یادش گرامی ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 20:15
+2
shiva joOoOoOn
shiva joOoOoOn
در CARLO
فریاد زدم دوستت دارم صدایم را نشنیدی!

اعتراف کردم که عاشقم ، جرم مرا باور نکردی!

گفتم بدون تو میمیرم ، لبخندی تلخ زدی !

از دلتنگی ات اشک ریختم ، چشمهای خیسم را ندیدی!

چگونه بگویم که دوستت دارم تا تو نیز در جواب بگویی که من هم همینطور!

چگونه بگویم که بی تو این زندگی برایم عذاب است ، تا تو نیز مرا درک کنی!

صدای فریادم را همه شنیدند جز او که باید میشنید!

اشکهایم را همه دیدند!

آشیانه ای که در قلبت ساخته ام تبدیل به قفسی شده که تا آخر در اینجا گرفتارم!

گرفتار عشقی که باور ندارد مرا ،

فکر میکند که این عشق مثل عشقهای دیگر این زمانه خیالیست ، حرفهای من بیچاره دروغین است!

حالا دیگر آموخته ام که کلام دوستت دارم را بر زبان نیاورم ، دیگر اشک نریزم و درون خودم بسوزم !

اگر دلتنگت شدم با تنهایی درد دل کنم و اگر مردم نگویم که از عشق تو مردم !

اما رفتنم محال است ، عشق که آمد ، دیگر رفتنی نیست ، جنون که آمد ، عقل در زندگی حاکم نیست!

آنقدر به پایت مینشینم تا بسوزم، تا ابد به عشقت زندگی میکنم تا بمیرم !

گرچه شاید مرا به فراموشی بسپاری ، اما عشق برای من با ارزش و فراموش نشدنیست است!{-55-}{
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 17:19
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
کم کم دارم نتیجه می گیرم اینایی که صبحا تو مترو رو صندلی نشستن از شب قبلش پیاده نشدن.:|
دیدگاه  •   •   •  1392/03/1 - 20:49
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ