یافتن پست: #کم

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ئه وین و ئه سرین وئامانج
سه هاوره ی نزیکن
ئه وین ئامانج جوان ده کات
ئامانج ئه وین قایم ده کات
ئه سرین ده باریت
تا ئه وین بمینیت بو ئامانج شیعر بخوینی ...

عشق واشک و آرمان سه دوست نزدیک هم هستند .
عشق آرمان را زیبا می کند
آرمان عشق را محکم می نماید و اشک هم می بارد تا عشق بماند و برای آرمان شعر بخواند .

بهزاد ساوانا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:25
+2
saman
saman
دل هیچکس نمیسوزد به حال غمناکم / مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 16:55
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﮐﺎﺭﺑﺮﺩ "ﯾﺎ ﺍﺑﻮﺍﻟﻔﻀﻞ " ﺩﺭ ﺷﻬﺮﻫﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ:
ﺍﺻﻔﻬﺎﻥ: ﻫﻨﮕﺎﻡ ﻭﺭﻭﺩ ﻣﻬﻤﺎﻥ
ﺍﺭﺩﺑﯿﻞ: ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺑﻠﻨﺪﮐﺮﺩﻥ ﺍﺟﺴﺎﻡ ﺳﻨﮕﯿﻦ
ﺷﯿﺮﺍﺯ: ﻣﻮﻗﻊ ﺳﺮﮐﺎﺭ ﺭﻓﺘﻦ
ﻟﺮﺳﺘﺎﻥ: ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺗﺮﻣﺰ ﮔﺮﻓﺘﻦ
ﻗﺰﻭﯾﻦ: ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺑﺴﺘﻦ ﺑﻨﺪ ﮐﻔﺶ
ﺗﻬﺮﺍﻥ: ﻣﻮﻗﻊ ﺩﯾﺪﻥ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﻮﺷﮑﻞ
ﮐﺮﻣﺎﻥ: ﻫﻨﮕﺎﻡ ﮔﺮﻭﻥ ﺷﺪﻥ ﺗﺮﯾﺎﮎ
ﺭﺷﺖ: ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺑﺎﺯﮐﺮﺩﻥ ﺩﺭ ﮐﻤﺪ
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 16:35
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زنگ زدم مدرسان شریف!!
گفت : بلی،بفرمایید.
گفتم : مدرسان شریف :|
گفت : بلی،درسته امرتونو بگید.
گفتم : مدرسان شریف :|
گفت : مسخره کردین؟:/
گفتم : مدرسان شریف.گفت دیگه مزاحم نشید :|
گفتم : مدرسان شریف :))

حقشونه کصااافطاااایکم بفهمن ما چی میکشیم.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 16:22
+4
roya
roya
در CARLO
من اگه همین الانم زلزله بیاد

با باقیمونده غذایی که لای دکمه های کیبوردم هست میتونم یه ماه زیر آوار زنده بمونم !
4 دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 13:53
+6
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به هرحال چیزی از ارزشهای ایتالیا کم نشد اونا هم خون پاک آریایی تو رگاشونه البته این نکته رو هم باید مد نظر داشت که ایران، از امتیاز میزبانی توی ایتالیا برخوردار بود
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 13:03
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
رفتم عکس 3در4 بگیرم واسه كار اداری روی شیشه عکاسی زده بود:

«عکس فیسبوک در کمتر از ده دقیقه!» با لایک*خور تضمینی!

یعنی ملت داغوننــــــــــــا :
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 12:18
+4
roya
roya
در CARLO
بعضیا یه ژنی دارن که باعث میشه دری که باز میکنن نبندن ،
مثلا در اتاق ، کشو ، کمد ، شامپو ، خمیر ریش ، خمیر دندون ...
اینا رو اعصابن
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 11:30
+6
مهسا
مهسا
چند وقت پیش حس کمبود محبت داشتم

رفتم ی کم بتادین تو دستم ریختم و اومدم جلو مامانم
سرفه کردم گفتم وای خون دارم خون بالا میارم !
مامانم زد تو سرم گفت از بسکه میری
تو اون اینترنت بی صاحاب
برو توالت فرشامو کثیف کردی ..
بابام که داشت اخبار نیگا می کرد
خواهر کوچیکم هم داشت از خوشحالی
بالا پایین می پرید و میگفت آخ جون اگه بمیری
اتاقت مال من می شه !
{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 23:53
+7
مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 19:35
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ