یافتن پست: #کم

hip.fa
hip.fa
راستش من دانشجو نیستم و 29 سال سن دارم که توسط یکی از آشنایان معرفی به این سایت شدم و توقعم یکم بیشتر از سطح مطالبی بود که تا حالا دیدم ولی باز میچرخم شاید یه سطح بالا دیدم ........آنتی خاله زنک بازی : دی
4 دیدگاه  •   •   •  1392/02/28 - 12:04
+5
roya
roya
در CARLO
از یه اسب میپرسن چرا هر کس تورو میبینه سوارت میشه؟
اون اسب جواب نداد. سرشو انداخت پایین و هیچی نگفت.
میدونید چرا؟؟؟
چون اسبا نمیتونن حرف بزنن.
نه واقعا انتظار داشتین اسبها حرف هم بزنن؟؟؟:|
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/28 - 11:03
+5
roya
roya
در CARLO
ﯾﻪ بار ﺗﻮ ﺟﺎﺩﻩ ﺷﻤﺎﻝ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻣﯿﺮﻓﺘﻢ ، ﯾﻪ ﺩﻓﻪ ﯾﻪ ﮔﺎﻭ ﭘﺮﯾﺪ ﻭﺳﻂ
ﺟﺎﺩﻩ ﻣﻨﻢ ﻣﺤﮑﻢ ﺯﺩﻡ ﺭﻭ ﺗﺮﻣﺰ ﻭ ﺧﯿﻠﯽ ﺷﺎﮐﯽ ﺷﺪﻡ
ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﻪ ﺑﻮﻕ ﺯﺩﻥ ، ﺩﯾﺪﻡ ﻫﻤﯿﻨﺠﻮﺭﯼ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻩ ﻭﺳﻂ ﺟﺎﺩﻩ
ﻋﯿﻦ ﺑﺰ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﻨﻮ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻪ ، ﯾﻌﻨﯽ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﺟﺬﺑﺶ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ
ﺍﻭﻣﺪﻡ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺷﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﮔﺎﻭﻩ ﯾﻪ ﻧﮕﺎ ﺑﻪ ﻣﻦ ﮐﺮﺩ، ﯾﻪ ﻧﮕﺎ ﺑﻪ ﺗﺎﺑﻠﻮﯼ
ﻣﺤﻞ ﻋﺒﻮﺭ ﺣﯿﻮﺍﻧﺎﺕ ، ﺑﻌﺪ ﯾﻪ ﺳﺮﯼ ﺑﻪ ﻧﺸﻮﻧﻪ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﺗﮑﻮﻥ ﺩﺍﺩ ﻭ
ﺭﻓﺖ :)
دیدگاه  •   •   •  1392/02/28 - 10:45
+6
roya
roya
در CARLO
* تا حالا دقت کردین همیشه وقتی حوله رو تو حموم میخوای برداری یکی از لباسات میفته رو زمین خیس میشه ؟!

* تا حالا دقت کردین دو ساعت درس میخونی ساعتو نگاه میکنی میبینی نیم ساعت گذشته !
نیم ساعت میای پای کامپیوتر ساعتو نگاه میکنی میبینی دو ساعت گذشته ؟!

* تا حالا دقت کردین وقتی تو زندگیتون یه روزنه ی امید پیدا میشه سریع یه پترس فداکار پیدا میشه که دستشو بکنه توش ؟

* تا حالا دقت کردین وقتی موبایلتون میوفته زمین سریع برش میدارین ببینین ، چیزیش شده یا نه ولی وقتی رفیقتون می خوره زمین هرهر بهش می خندین !

* تا حالا دقت کردین این داورای خط دروازه فقط دقت میکنن . . . !

* تا حالا دقت کردین ۹ ماهی که تو شکمِ مامانمون هستیم، جزء سنمون حساب نمیشه ؟!

* تا حالا دقت کردین همه مجری های صدا و سیما دوست دارن بیشتر در خدمت مهمان برنامه باشن اما وقت برنامه این اجازه رو بهشون نمیده ؟

* تا حالا دقت کردین بعضی حرفارو هر چقدم بقیه بگن , تا خودت تجربه نکنی و به غلط کردن نیفتی باور نمی کنی !

* تا حالا دقت کردین وقتی یه آهنگ قدیمی* گوش میدیم، به جایی* اینکه به خود آهنگ گوش بدیم به خاطره*هایی* که با آهنگ داشت
دیدگاه  •   •   •  1392/02/28 - 09:55
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلم کمی دختری میخواهد
بی رو سری
بی رو بند
دل ام کمی از ته دل خندیدن میخواهد
بی خجالت
بی نگاه هرزه
دل ام کمی باد خوردن به موهایم میخواهد
بی ترس
بی استرس
دل ام کمی دویدن در خیابان میخواهد
بی حرف
بی حدیث !!
دیدگاه  •   •   •  1392/02/26 - 20:23
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کتری مثل مادر شوهره مدام در حال جوشیدن! عروس مثل قوریه که با جوشیدن کتری اونم کم کم داغ میشه!پسر مثل استکانه نصفشو کتری و نصفشو قوری پر میکنه!خواهر شوهر مثل قاشق چای خوریه میاد به هم میزنه و میره! اگه موافقی بزن لایکو :)
2 دیدگاه  •   •   •  1392/02/26 - 18:30
+3
roya
roya
در CARLO
و بالاخره خواهی فهمید که :

همیشه یک ذره حقیقت پشت هر"فقط یه شوخی بود" هست.

یک کم کنجکاوی پشت "همین طوری پرسیدم" هست.

قدری احساسات پشت "به من چه اصلا" هست.

مقداری خرد پشت "چه میدونم" هست.

و اندکی درد پشت "اشکالی نداره" هست.
دیدگاه  •   •   •  1392/02/26 - 10:19
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تف به مرامت عوضی این رسمش نبود!












برنامه ی امشب سینماهای تهران وشهرستانها.........
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/25 - 21:08
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﺎﺭﮎ ﮐﻪ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﺭﻭ ﺳﺎﺧﺖ ﮐﺎﺭ ﭘﻠﯿﺲ ﻫﺎ
ﮐﻤﺘﺮ ﺷﺪ ﺍﺯ ﺑﺲ ﮐﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺷﺐ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﺑﯿﺪﺍﺭﻥ ،
ﺩﺯﺩ ﺟﺮﺍﺕ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﺑﺰﻧﻪ ... :-|
دیدگاه  •   •   •  1392/02/25 - 18:29
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سلام علیکم فردا شب لیله الرغائب هستش
برام دعا کنید .خیلی احتیاج دارم .
و من الله توفیق
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/25 - 18:13
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ