یافتن پست: #کم

M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
تمامی آنچه که ظلم و ستم نیاز دارد تا جای پایش را محکم کند اینست که مردم با وجدان سکوت کنند.
دیدگاه  •   •   •  1392/02/25 - 17:33
+6
roya
roya
در CARLO
سلام مهربون وارد خونه شد و چشمش که به دیوار افتاد بهت زده شد! دختر کوچولو تکه بزرگی از کاغذ دیواری رو کنده بود! نتونست خودش رو کنترل کنه و حسابی سرش داد زد و ... فردا روز پدر بود. دخترک ، قوطی کوچولوئی رو که با کاغذ دیواری کادو پیچ کرده بود آورد و گفت : بابائی روزت مبارک ، خیلی دوستت دارم. خدای من! حالا چکار کنم؟ همون طور که کاغذ دیواری رو از دور قوطی باز می کرد ، ذهنش مشغول اتفاق دیروز بود. در قوطی رو باز کرد. خالی بود! بازعصبانی شد و گفت : این که خالیه! و جواب شنید که : پره پدر! پر از بوس! باباجون چند ماهه هر وقت که می خوام بخوابم این قوطی رو محکم بغل می کنم و کلی بوس واسه تو می ذارم توش ، بوس هام رو ندیدی؟! پدر که خیلی شرمنده شده بود ، فکر می کرد چجوری باید رفتارهای غلطم رو جبران کنم؟ سه روز بعد ، دختر کوچولو در سانحه ای جونش رو از دست داد. و پدر موند و اون قوطی. شب ها قوطی رو محکم بغل می کرد و یکی یکی بوسه های خیالی رو از توش در می آورد و روی گونه هاش می گذاشت و پهنای صورتش رو اشک می پوشوند... ولی یادمون باشه تا عزیزامون هستند و هستیم ، رد عشق رو هم تو زندگی هامون ببینیم و بگذاریم.
دیدگاه  •   •   •  1392/02/25 - 16:26
+2
AmiR
AmiR
خدا صداموووووووووووووووووووووووووووووووووو
میشنوی دارم میگم خسته شدم خسته از بس دروغ ستم کفر و...........
دیدم آه ای خدای که میگن بزرگه خودش صلاح بندهاشو میدونه
آخه من چه گناهی کردم یجوری بهم بگو..........................{-47-}{-47-}{-47-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 18:46
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
خوش بحالتون همتون شادید ...
من بدبخت که هر لحظه میخوام شاد باشم یاد این میوفتم که تو 3 روز باید 10 تا امتحان رو بدم {-31-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/22 - 20:33
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
مردانی را میشناسم که هنگام عصبانیت
داد نمیزنند
ناسزا نمیگویند
نمیزنند
نمیشکنند
...تهمت نمیزنند
کبود نمیکنند
خراب نمیکنند
تنها سیگاری روشن میکنند و در آن میسوزانند تمام خشم خودرا
تا مبادا به کسانی که دوستش میدارند از گل کمتر گفته باشند
{البته من سیگاری نیستم}{-32-}
دیدگاه  •   •   •  1392/02/21 - 22:42
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی دست کسیو میگیری ........

طوری بگیر که یه عمر بتونه به تو تکیه کنه .......

طوری بگیر که جز دست تو فکر دست دیگه ای تو ذهنش نیاد .....

این دست یه وقتایی تکیه گاه کسی میشه که کسی نداره .......

اونو تنها نذار .....

دستشو محکم بگیر .... برای یک عمر ......
دیدگاه  •   •   •  1392/02/20 - 22:03
+3
mah3a
mah3a
زد بازی - تهران مال منِ -شعر آهنگ

ورس ۱ (مهراد هیدن)

زاخار تور بینمون که نیست/ وقتی‌ مس توپه تنیس

میپپریم از پاریس ونیک/ خرج اضافه می‌شه یه ریز

ولی‌ ما بچه شمرونیم/ آخرشم تهرونیم

یه چند ماه اینجا معهمون، تورو رات نمیدان حیوونی

اون که حال نکرد پس واسطه بیرون/ واسه ایرون عربده از هنجرهامون تا خون بپاچ بیرون

با این که آبی‌ نیست ولی‌ کوسه داره توش/ گرسنه آرزوشون اینه بزنن یه گاز به گوشت

زاخار اینجا حله مشکلا تو رینگ/ نگو `تش بص اون مال خوشگلا تو فیلمِ

چون این بعضیا تو کتمون نمیر/ چیز خوب نداره بگه بگو خفه خون بگیر

چشم به آسمون، که پاسبونِ خکمون/ پنسمونِ زخمِ باز و بدن ما واسه اون

خوشه پروین کآخ نور که بالا سر تاجمون/ رم می‌کنیم پاا به جلو دنیا نوک اجمون

کروس

تو دیگه مال من،

نه زاخار نگو مس معنی‌ وقتی‌ اینجا نیستی‌ که ببینی‌

تو دیگه مال من

کوه کدوم طرف؟ بولوز پلاک تنته و جو میگیرتتو میگی‌

"تهران مال من تهران مال من،"

تهران مال من تهران مال من،

تهران مال من

زاخار نمیتونی‌ بیعی‌ از اون دور الکی‌ دستارو تکون نده..

ورس ۲ (جیجی)

وقتی‌ عطسه می‌کنیم تهران سرما میخر/ بعدم میره
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 22:28
+9
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
مکالمه دو پسر : پسر اول: چقدر خپل شدی مرتیکه … شبیه خرسای قطبی شدی الاغ…. کمتر بخور ، از صبح تا شب مثل گاو آت و آشغال میخوری معلومه انقدر دایره میشی دیگه … پسر دوم : خفه شو عوضی. حرف تو زر مفت هم نیست ( محکم تر شدن دوستی بین دو پسر و تموم شدن مکالمه با خنده )

مکالمه دو دختر : دختر اول: خوشگلم یه مقدار تپل شدی ولی بهت میاد عزیزم … دختر دوم: تو هم دماغت بعد عمل یه ذره زیادی کوچیک شده ولی بازم خوشگلی نانازم ( از فردای روز مکالمه هیچ رابطه ای بین دو دختر مشاهده نشده)
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 22:15
+6
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
حالــــا که رفتـــه ای

بهانه ی خوبی است

«شــب، سکـــوت، کــویر»

فقــط صدای این هــق هــق را

کم کنــــــید
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 22:08
+6
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
تازه حکمت بازی های کودکانه را میفهمم!
زووووووو …
تمرین این روزهای نفس گیر بود …
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 22:07
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ