یافتن پست: #کم

نیوشا
نیوشا
من که نباشم دنیا یک من کم دارد !
تو که نباشی"من یک دنیا کم دارم !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 20:00
+3
fowkes
fowkes
افتخار میکنم ایرانیم چون هنوز که هنوزه جهان تا کمر واسه کوروش کبیر خم میشه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 18:30
+5
fowkes
fowkes
خدایا یه بر به این زندگیمون بزن شاید دو تا حکم اومد دستمون تا هرکس و ناکسی آسشو به رخمون نکشه...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 17:56
+6
fowkes
fowkes
بچه ها کسی میدونه guy fowkesکی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟
10 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 17:22
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
.
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 17:16
+5
-3
benyamin
benyamin
سلام
چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم
آحه آتیش کم داریم آتیش پاره
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:59
+3
مهسا
مهسا
دلم کمی خدا می خواهد...

کمی سکوت...

دلم دل بریدن می خواهد...

کمی اشک .........کمی بهت ...

کمی آغوش آسمانی...

کمی* دور شدن از این جنس آدم...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:58
+7
ronak
ronak
گفتند حکم؟
ورق دست گرفتیم و خندیدیم
قرار شد حکم دل باشد...تمام سر ها دست تو بود
روزگار دست از ما گرفت...دو به دو، دل دادیم
زندگی آس ِ مان را برید
دو به تک باختیم
بازی روبروی چشم های تو عاقبت ندارد.....!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:57
+5
mitra
mitra
بی حوصله ام !
دست خودم نیست ...
کمی دلتنگ فردایم !
فردایی که
تو می آیی ؛
... شاید
من نباشم ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:52
+4
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
به سلامتی پدری که لباس خاکی و کثیف میپوشه
میره کارگری برای سیر کردن شکم بچه اش،
اما بچه اش خجالت میکشه
به دوستاش بگه که این پدرمه ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/23 - 16:23
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ